Slowfeeder net? {{forumTopicSubject}}
Hej, jeg har tænkt at købe et slowfeeder net til min pony til hans boks, men kan han godt sidde fast hvis han har grime på? Han har det med at klø grimen af. Og når nettet er tomt skal det så fyldes igen? Og noget der ved hvor meget de koster i frisbjerggård? Håber nogen vil hjælpe
maj 2013
Følger: 14 Følgere: 12 Heste: 1 Emner: 22 Svar: 317
Jeg er 2 net til min, en som hænger klar til når de bliver lukket ind og så har jeg lavet et klar som bliver hængt op når der bliver aften fodret. Og så har vi slowfeeder net på folden også som hænger der når de bliver lukket på fold om morgen (;
Har købt mine til boksen på tattersall mener jeg det hedder de holder super fint (:
okt 2013
Følger: 11 Følgere: 11 Heste: 2 Emner: 62 Svar: 215
mar 2011
Følger: 146 Følgere: 1642 Heste: 4 Emner: 1.745 Svar: 18.543
Jeg købte mine net i Borjes i Tingsryd (nettet) hvor de kostede 89kr stk og kan tage ca 7kg Pr net. Han har aldrig siddet fast eller haft andre problemer med de, også selvom de har ligget på jorden og han har haft sko på. Dog vil jeg anbefale at hvis de skal ligge på jorden (feks på fold) så bind det fast i alle fire ender nede i et traktor dæk fungerer supert
Mvh TT
sep 2007
Følger: 182 Følgere: 204 Heste: 7 Emner: 68 Svar: 6.086
Du fylder nettet helt op, så den har til næste morgen
Gode, billige hvor der er plads til meget kan købes her: http://mccabes.dk/product/scan-horse-hoenet-slowfeeder-334/
okt 2013
Følger: 11 Følgere: 11 Heste: 2 Emner: 62 Svar: 215
Slowfeeder net?