988 visninger
|
Oprettet:
Anbefal en god smed {{forumTopicSubject}}
Godaften HG!
Sagen er den, jeg er super træt af min smed - ligeledes er min veninde, vi bruger den samme - og nu vil vi altså finde en ny. Vi bor i Silkeborg (8600).
I emnet her kan du anbefale en god smed / og evt hjælpe mig med at finde en god smed også!
Personligt leder jeg efter en smed, der kan håndtere en hest, der godt kan springe lidt rundt, og en pony, der står bomstille. En smed, som er mere eller mindre fleksibel og kontaktbar
Kender I en god smed, I vil anbefale andre?
jan 2015
Følger: 3 Følgere: 26 Heste: 3 Emner: 85 Svar: 2.122
Jeg har haft dem i 3/4 år nu, efter de reddede min hest fra at stå halt i juleferien, fordi man vanlige smed lige pludselig blev ukontaktbar, da han havde sømstukket hesten hele den ene inderside af en hov Og de kom og hjalp uden problemer, så derfor skiftede jeg selvfølgelig til dem.
De kan findes på nettet, og de bor ved Skanderborg. Det er på regning, så du er dækket af forsikring, og smeden Poul Erik er uddannet, og har et par lærlinge - alle er selv ryttere, så kender rideheste og deres behov meget bedre i forhold til fx "travhestesmede".
Min dyrlæge og berider synes også de laver et flot stykke arbejde.
Mvh Charlotte
jul 2015
Følger: 36 Følgere: 32 Heste: 3 Emner: 126 Svar: 379
Kan giver sig altid tid og er rigtigt god ved hesten og er super til at forklar hvis der er noget osv
Men kan bare sms ham eller finde ham på fb og så kan du bestille en tid ved ham via sms
maj 2004
Følger: 100 Følgere: 94 Heste: 4 Emner: 17 Svar: 500
apr 2008
Følger: 133 Følgere: 130 Heste: 5 Emner: 623 Svar: 4.654
Anbefal en god smed