sindsyg.?? hmmm.?? {{forumTopicSubject}}
ja, nu passer jeg jo en pony for nogen her i ferien, den er ikke vant til at stå på rideskolen til hverdag men de betaler for at have den der. vi spurgte så hvilken fold den skulle på, og vi fik afvide at når den er hoppe skulle den selvfølgelig på hoppe folden.
som normalt når der kommer ny hest i flokken vil de andre jo lige fortælle hvem der bestemmer og sådan nogen af de sore makeduller skulle jo lige vise sig og løb rundt efter maddy og sparkede og bed lidt, maddy giver så igen og så mener folk hun er total sindsyg og alt muligt og hun havde simpelthen været ved at slå dem ihjel fordi hun sparkede ud efter en hest der stod flere meter fra dem..
de kommer så ind og siger at hun er sindsyg, og ikke må gå på fold med deres hest, og at hun burde få en kugle for panden, og alt muligt andet lort de lukkede ud..
kæft jeg blev gal, så tror man lige man har nogle venner og så pisser de en af på den måde, sagde til dem at hvis de skulle være sådan overfor mig kunne de sku rende mig, det kan ikke passe at fordi hesten lige vi sætte sig i respekt ved hinanden at man så skal stå lige så stille med en masse mennesker som bare mener hesten er sindsyg, fordi deres EGEN hest har jagtet den rundt hele dagen, og så må hun ikke give igen...
blev så gal at jeg har flyttet hende over på en anden fold sammen med tøsen nu, så må vi jo se om de stadig mener den er sindsyg og burde få en kugle for panden..
hvad syntes i om at få sådan noget afvide.??
sep 2006
Følger: 33 Følgere: 35 Heste: 4 Emner: 69 Svar: 1.668
og du har jo helt ret, de skal jo lige lære hinanden at kende..
jan 2007
Følger: 80 Følgere: 74 Heste: 4 Emner: 38 Svar: 250
jan 2007
sep 2006
Følger: 87 Følgere: 87 Heste: 5 Emner: 484 Svar: 3.491
så var det bare jeg begyndte på nogle eksempler med deres heste, den ene går nogle gange til angreb på ens hest når man trækker den ned, men det har jeg aldrig sagt noget til, en anden hest bider og sparker meget og har gjort tøsen halt før jeg sagde det til ejeren og så var der ikke mere, men med det samme jeg får en ny hest op der lige vil sætte sig i respekt for man sådan en tale smidt i hovedet...
men nu går tøsen og maddy på en fold hvor der er dobbelt så meget græs på end den de skulle have gået på, så de hygger sig der...
jan 2007
sep 2006
Følger: 87 Følgere: 87 Heste: 5 Emner: 484 Svar: 3.491
men hestene på den anden fold har en tendens til at løbe ud af hegnet engang i mellem så mine heste ryger ikke med hvis de gør det...
nov 2004
Følger: 94 Følgere: 91 Heste: 5 Emner: 161 Svar: 412
apr 2006
Følger: 60 Følgere: 55 Heste: 3 Emner: 5 Svar: 52
sindsyg.?? hmmm.??