{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
414 visninger | Oprettet:

sindsyg.?? hmmm.?? {{forumTopicSubject}}

ja, nu passer jeg jo en pony for nogen her i ferien, den er ikke vant til at stå på rideskolen til hverdag men de betaler for at have den der. vi spurgte så hvilken fold den skulle på, og vi fik afvide at når den er hoppe skulle den selvfølgelig på hoppe folden.
som normalt når der kommer ny hest i flokken vil de andre jo lige fortælle hvem der bestemmer og sådan nogen af de sore makeduller skulle jo lige vise sig og løb rundt efter maddy og sparkede og bed lidt, maddy giver så igen og så mener folk hun er total sindsyg og alt muligt og hun havde simpelthen været ved at slå dem ihjel fordi hun sparkede ud efter en hest der stod flere meter fra dem..
de kommer så ind og siger at hun er sindsyg, og ikke må gå på fold med deres hest, og at hun burde få en kugle for panden, og alt muligt andet lort de lukkede ud..
kæft jeg blev gal, så tror man lige man har nogle venner og så pisser de en af på den måde, sagde til dem at hvis de skulle være sådan overfor mig kunne de sku rende mig, det kan ikke passe at fordi hesten lige vi sætte sig i respekt ved hinanden at man så skal stå lige så stille med en masse mennesker som bare mener hesten er sindsyg, fordi deres EGEN hest har jagtet den rundt hele dagen, og så må hun ikke give igen...
blev så gal at jeg har flyttet hende over på en anden fold sammen med tøsen nu, så må vi jo se om de stadig mener den er sindsyg og burde få en kugle for panden..

hvad syntes i om at få sådan noget afvide.??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sindsyg.?? hmmm.??
  • #1   19. feb 2007 Kan godt forstå du flyttede hende, det havde jeg bestemt heller ikke fundet mig i, man kan sige på en pæn måde at m,an er lidt nervøs over at ens hest skal gå med en anden, eller lignende, men at svine den sådan til, øøøj der var jeg blevet hidsig.

og du har jo helt ret, de skal jo lige lære hinanden at kende..

• #2   19. feb 2007 det er noget bæh at sige en hest h<r lov at forsvare sig

• #3   19. feb 2007 h<r*har

• #4   19. feb 2007 nemlig, men folk oppe ved os er bare sådan..
    så var det bare jeg begyndte på nogle eksempler med deres heste, den ene går nogle gange til angreb på ens hest når man trækker den ned, men det har jeg aldrig sagt noget til, en anden hest bider og sparker meget og har gjort tøsen halt før jeg sagde det til ejeren og så var der ikke mere, men med det samme jeg får en ny hest op der lige vil sætte sig i respekt for man sådan en tale smidt i hovedet...

men nu går tøsen og maddy på en fold hvor der er dobbelt så meget græs på end den de skulle have gået på, så de hygger sig der...

• #5   19. feb 2007 ja de syntes nok ikke den skulle have en kugle i panden når den står på fold med din ejen

• #6   19. feb 2007 neej, selvfølgelig mener jeg ikke hun skal have en kugle for panden, maddy er en dame med et stort D, men hun kan da finde ud af at styre sig og jeg ved at tøsen bare hamrer til hende hvis maddy slår til hende, og så må de finde ud af hvem der skal bestemme, de skal gå sammen til på mandag i næste uge.
    men hestene på den anden fold har en tendens til at løbe ud af hegnet engang i mellem så mine heste ryger ikke med hvis de gør det...

• #7   19. feb 2007 folk der siger sådan om andres hest, har ikke meget forstan på heste, der er en rang orden, og den skal heste da lige finde. min pony går også på fold med andre heste men der er kommet 4 nye heste på den fol inden for et par dage, men hest er føre heste på den fol og det har da givet lidt kamp til stregen og han har fået et sår på bringene det er da surt har får sår men sådan er det og nu er de ved at finde sig til rette og de slås ikke mere, sådan er heste

• #9   19. feb 2007 jeg kan godt forså dig... men sådan er det desværre med sådan nogle tøser.... håber det går godt med den nu...

Kommentér på:
sindsyg.?? hmmm.??

Annonce