698 visninger
|
Oprettet:
Hvor mange ansøgninger er det iorden at sende ud? {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg sidder og bliver lidt itvivl her.
Er igang med at søge jobs, og sendte en ansøgning i torsdags og de skrev tilbage at de skrev tilbage hurtigst muligt, men har stadig ikk fået svar.
Nu sidder jeg så og tænker om jeg godt kan skrive og spørger hvornår jeg får svar fra dem?.
Samt jeg har fundet et sted mere men kan jeg godt tillade mig at sende en ansøgning derud også(man skal godt nok ringe derud)..???
mar 2008
Følger: 138 Følgere: 121 Heste: 11 Emner: 263 Svar: 7.601
ang. til samme sted, der ville jeg nok i stedet ringe og høre om de har fået læst din ansøgning, for at sende endnu en besked kan virke meget useriøst..
okt 2004
Følger: 99 Følgere: 160 Heste: 5 Emner: 156 Svar: 9.701
Men send du da bare en ansøgning afsted til det andet job, man skal jo bare sende alle de ansøgninger man vil ud
sep 2012
Følger: 7 Følgere: 6 Heste: 4 Emner: 2 Svar: 161
Jeg resulterede i to samtaler Jysk og H&M - Dem i H&M havde et job til mig 1,5 time efter samtalen hvorimod Jysk ikke gav mig noget svar - men havde ansat mig.. så der valgte jeg H&M frem for Jysk
jan 2014
Følger: 19 Følgere: 14 Emner: 17 Svar: 254
okt 2006
Følger: 10 Følgere: 11 Heste: 2 Emner: 111 Svar: 1.748
Tjek igennem flere gange.
Stav butikkens navn rigtigt, arbejder i petworld ik pet world eller pet wold
Samt adresse er ikke grøntlervej
Hvis du laver standart ansøgninger til flere butikker så ret butiksnavn overalt, har set en hvor der kun én gang stod petworld, ellers stod der rema alle andre steder, nej hun kom ikke til samtale...
mar 2008
Følger: 181 Følgere: 175 Heste: 8 Svar: 1.234
Var jeg dig ville jeg køre personligt ud og aflevere dem, og vise ansigt. Og ikke bare ringe eller skrive. Held og lykke
okt 2006
Følger: 46 Følgere: 104 Heste: 6 Emner: 236 Svar: 5.172
Hvor mange ansøgninger er det iorden at sende ud?