{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Part!
  • #1   6. jun 2015 Hvorfor købe ting der ikke er brug for?
    Når det er en part ville jeg aftale med ejeren hvad der var ok at købe og bruge på hesten smiley
    Du kan imidlertid altid købe ting til "dig selv" og hesten: Strigler, ridetøj, træktove og lignende.
    Tillykke med parten smiley

• #2   6. jun 2015 Hvorfor vil du købe et fleecedækken når det lige er blevet sommer??
    Jeg ville nok vente med at købe noget som helst til en part, til jeg havde haft den i noget tid og derved ved om vi fungere sammen, og om det også fungere med ejeren. Godt nok surt at gå ud og bruge en masse udstyr til en part, man så måske opsiger efter en måned fordi det ikke fungere smiley

• #3   6. jun 2015 Camilla
    Jeg køber ikke ting der ikke er brug for, hestens udstyr er gammelt og slidt.
    Tak!

calla
    Jeg har haft parten i lidt tid nu, og fu Gere både med ejer og hest!

• #4   6. jun 2015 Jeg ville som hesteejer ikke bryde mig om at min part købte ting til min hest - ganske enkelt fordi det er min hest. Og derfor burde det være mig som skulle købe disse ting. Hvis jeg fik en part, kunne parten komme til mig, og spørge om jeg gad købe nogle springgamacher osv. Jeg synes det er forkert at parten køber udstyret smiley medmindre det har indgået i aftalen.

• #5   6. jun 2015 jeg har 2 heste og mine parter har altid fået at vide jeg har det og det udstyr. hvis i vil pynte eller have andet må de meget gerne købe det..

selvfølgelig vil man gerne pimpe parten. gamacher og underlag det matcher er da et must.. bandager syntes jeg ikke.. måske en sej grime. eller et sejt pandebånd?

• #6   6. jun 2015 jeg forstår godt man kan have lysten.. når jeg får ny hest har jeg da også lyst til at kæbe lidt til dem.. ny grime osv

• Amalie
    Amalie Tilmeldt:
    feb 2015

Følger: 18 Følgere: 12 Svar: 46
    #7   6. jun 2015 Alså jeg har part og har SLET, ikke købt noget til ham, meen forstår dig virkelig, man har bare lyst til at, købe en masse ting, til de kære ponzer, og skal ned i rytterstuen, om lidt så der bliver jeg nok liiidt fristed... Hihi.

• #8   6. jun 2015 Altså jeg har købt strigler, grime, tov, rebgrime,tøjler, cordeo og fluespray.

• #9   6. jun 2015 Altså hvis min hest skulle have en part skulle alt de ville købe til den aftales med mig med mindre det er godbidder eller sløjfer og lignende.. smiley

• #10   6. jun 2015 Jeg må købe alt! Til den

• #11   6. jun 2015 Jeg har købt 2 underlag og så har jeg nogle forskellige grimer til hende. Ellers kan du jo købe nogle forskellige strigler. Selv kunne jeg godt bruge en man- og halebørste og en hovolie smiley
    Her er nogle af de ting jeg godt kunne tænke mig (hvis jeg havde råd, altså) xD:
    Fleecetæppe, regndækken, klokker, gamacher, lammeskindsovertræk til gjorden, lammeskindsgrime, hut, pandebånd med flotte sten, nye stigbøjler, trense og sikkert en masse andet smiley

• #12   6. jun 2015 Jeg tænker at dækkener osv burde ejeren da have til hesten? smiley

• #13   6. jun 2015 Min part har kun ét dækken til om vinteren og ingen tæpper smiley

• #14   6. jun 2015 Det lyder altså for mærkeligt, hvis du spørger mig smiley jeg har alverdens dækkener til min, og i min optik er regndækkenet et af de vigtigste. Hvis jeg fik en part skulle hun da bare bruge alt det jeg har. Eftersom det er min hest, er det også mit ansvar at den har det fornødne udstyr. Der er intet ondt ment i det, jeg synes bare det er mærkeligt at I skal bruge penge på dækkener og trenser, til en part I (måske) en dag ikke har mere. Ærgerligt at I skal bruge jeres egne penge på det smiley

• #15   6. jun 2015 Katja L
    Vi SKAL jo ikke købe det, jeg har købt en trense, fordi jeg vil, et underlag fordi JEG vil gamacher fordi JEG vik, det er jo mit eget valg da jeg ikke behøver at købe det

• #16   6. jun 2015 Jeg kan godt forstå lysten til at købe ting til din part, og eftersom ejeren er med på det, så køb evt ting du sandsynligvis også kan bruge til andre heste (f.eks hvis du får din egen en dag smiley ).
    Så ville jeg købe grimer, træktove, strigler, måske et skridtdækken, sliksten/godbidder, sadelunderlag og måske flotte pandebånd eller hovedtøj.
    God shoppinglyst smiley

• #17   6. jun 2015 Tak, det er også det jeg gør smiley

• #18   6. jun 2015 Ja jeg ville bestemt ikke bryde mig om hvis en part købte og brugte diverse ting på min hest jeg ikke ville bruge. Men hvis parten først spurgte mig så ville jeg da ikke sige nej, medmindre det var noget jeg ikke brød mig om smiley
    Jeg ville acceptere underlag, gamacher, grimer, træktov og strigler smiley

Mvh TT

• #19   6. jun 2015 Jeg har også tænkt mig at tage mit med når jeg ikke har min part mere smiley

Kommentér på:
Part!

Annonce