{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
425 visninger | Oprettet:

Springsadler {{forumTopicSubject}}

Yep, nu mener jeg det er på tide at mig og Fleur får os en springsadel. Jeg har prøvet at finde en hos rideudstyrsbutikkerne hernede, men de siger at der ikke er det store salg i det, og derfor har de ikke rigtig nogle hjemme. Der skulle dog komme nogle her i næste måned. Men de sagde også i januar.
Det er lidt små irriterne, da jeg ikke er så meget for at købe en brugt. Jeg vil være 100 på at den passer til os begge.

Har i nogle gode råd og erfaringer ?
Hvor har i købt jeres ?
og hvad mærke har i ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Springsadler
  • #1   16. feb 2007 stübben.. de har rigtig fine sadler.. smiley men de er jo også lidt dyre.. men det er prisen værd de giver rigtig god støtte.. Sommer sadlerne er også gode.. har selv sommer dressur diplomat.. er rigtig glad for den, men der er prisen jo også høj gav 13500 kr for min..

• #2   16. feb 2007 Sarah W
    Jaa, kvali passer jo for det meste med pris.
    Jeg vil helst holde mig under 7000.
    Har også overvejet Stübben, eller også Kieffer ?

• #3   16. feb 2007 kiffer er også fine sadler.. men jeg kan bare ikke sidde i dem, da jeg er van til en sadle er støtter rigtig godt.. men kiffer er også rigtig fine.. smiley og dem kan man få til under 7000

• #4   16. feb 2007 jeg købte en jascon, koldskum, ændre sig aldrig og den er rigtig go.. pris max 6000kr fra ny.. nogle steder kan de fåes billigere.

• #5   16. feb 2007 Har i nogle gode råd og erfaringer ?
    Altså, det kommer jo en del an på hvor meget du springer. Du kan sagtens finde en rigtig dejlig springsadel til få penge, så jeg synes måske ikke, at du absolut behøver at gå ud og købe en hammer dyr springsadel.

Hvor har i købt jeres ?
    Brdr, Vestergaard og en eller anden stand på hingstekåring

og hvad mærke har i ?
    Stübben Scandica (II, mener jeg) (elg-skind) en model du kan have MEGET svært ved at få fat i, men den er bare super. Den har så til gengæld også en pris der hedder over 10.000 kr. >_<

Den anden jeg har, er en billig (faktisk rigtig pæn) brun springsadel til kun 5.500. Mærket er HDR, og den er bare helt super hvis du ikke sådan ja.... har hverken ressourcerne til en dyr springsadel eller har brug fordet.
    Den er rigtig flot, og der er egentlig mange som har en, nede hos os (Morsø Rideklub). og man sidder RIGTIG godt i den. Den er behageligere end min anden springsadel.

• #6   16. feb 2007 Okay, tak smiley

• #7   16. feb 2007 Jeg vil klart anbefale en Wintec spring de koster 3700 kr fra ny og der kan du jo ændre bommen hele tiden. den skal ikka velligeholdes og er dejlig let.

• #8   16. feb 2007 wintec er billigt og udemærket

• #9   16. feb 2007 jeg har en Wintec til salg , Ved godt du sagde du ikk så meget for Brugt Og om den passer og alt dette der , men du kan få den på prøve også kan Du se om det er noget for diig og din hest og om den ligger ornligt også hvis den ikk gør kan jeg bare tage den igen , Og vis den gør betaler du bare ..

Du kan jo ogaå bare riide iden en uge's tid hvis den passer og se om det stadig skal værre den .. Ligger lige et link's inde ved din hest hvor der står noget mere omde n .

• #10   16. feb 2007 XD'

• #11   16. feb 2007 Jeg syndes helt klart ikke at man kan kalde en sadel til 5500 kr. en billig sadel.
    men der er jo forskel på folk (=
    Men hvis du har 7000 kr. kan du jo få en rigtig god sadel.

• #12   16. feb 2007 hvor kommer du fra for på fyn kommer den er tysker hvær 4 mådne ca hovr man så komme ud med sin hest og sig selv og så prøver han aldvertens sadler (du kan også selv tage nogle med ) så finder han måske nogle stykker som passer hesten og så skal i ride i dem og så ser han hvordan i gor det sammen i den sadle og omstopper efter hvad han syntes det koster vist 400 at være med og de penge et maga godt givet ud

man kan selv komme med salden elle købe eb af hans

når man køben en kommer man når de 4 mådner er gådet så han kommer (det koster stadi ca 400) og så tjækkr ham om det ligger stadi og vis det er stopper han om igen anden gang koster det kun de 400

jeg har nummer m.m. vis det er

jeg kan kun anbifale ham har tager sig maga god til og han ser rytter og hest i sadlen da jeg skulle have dresr salde var jeg det i ca 3 timer

• #13   16. feb 2007 du kan bare skrive privat

• #14   16. feb 2007 det skal lige siges han har mange sadler i mange pris klasser

• #17   17. feb 2007 Altså jeg har en Bates sadel til salg.

Den er rigtig god !

Hvis du vil købe en fra ny skal du over de 7.000,00 som du maks vil give.Men dte er rigtige gode sadler med luft i puderne og udskiftelige kopfjern. smiley

• #18   17. feb 2007 man kan også bestille en sadel hjem fra hööks på prøve tror jeg nok..

Kommentér på:
Springsadler

Annonce