{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
648 visninger | Oprettet:

Hævn????? - Hvorfor? {{forumTopicSubject}}

Har tænkt længe på at skrive det har indlæg, og nu gør jeg det så :O). Hvorfor skal folk hævne sig, når de har fået en dårlig karakter til en af deres heste? Hvorfor skal det betyde at andres heste automatisk skal have den samme karakter?

Troede da jeg oprettede profil herinde at det var et sted, hvor man kunne se andre folks heste, samt at få bedømt sine egne heste. Jeg fandt hurtigt ud af, at folk også lange stor vægt på folks kvaliteter som fotograf. Og det syntes jeg også er fair nok, for bliver selv imponeret når folk har prof. billeder. Syntes faktisk det er blevet sjovere at øve sig i at tage gode billeder efter jeg har oprettet mig herinde.

Men Hvornår er det lige at folk glemmer at kigge på hestene, men bare fyrer en hævn karakter afsted? Det skal lige siges at der også er folk, som enten er gode til at skrive hvorfor de giver den gældende karakter eller skriver og spørger, hvorfor man har givet den og den karakter. Men stop dog de der hævn karakterer. Når jeg tjekker hvilke heste der ligger bedst placeret, så vil jeg rent faktisk gerne se de bedste billeder, men dette er ikke altid tilfældet, både fordi folk giver hævn karakter og fordi folk giver deres venners heste høj eller x-høj bare fordi de er venner.

Så stop dog det der og stem fair. Giv lav, middel, høj eller x-høj hvis i mener hesten skal have det, men lad være med at tænke: "Hvis jeg nu giver den hest middel, så får min det nok også", for så hænger tingene jo slet ikke sammen længere!

Håber folk vil tænke lidt over det. Og jeg giver ikke hævnkarakterer, hvis i giver mine heste lav, bare i skriver at i gør det fordi i syntes de er kedelige :O).

Hilsen Helene ;O)

Ps. Smil livet er dejligt smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hævn????? - Hvorfor?
  • #1   15. feb 2007 Helt enig smiley ..

• #2   15. feb 2007 Enig :o)

Der har været 1000 vis af indlæg oppe om dette emne, og folk ændre desværre ikke indstilling smiley
    Det ville være rart hvis hævnkaraktere stoppede, men det gør de desværre nok ikke ! smiley
    Men lad os krydse fingre for at dette indlæg får folk til at tænke over det !

• #3   15. feb 2007 <i> Har det på nødagtig samme måde som dig ! Stop det pis smiley

• #4   15. feb 2007 Er helt enig ! smiley hehe

• #5   15. feb 2007 Ved ikk hvorfor men jeg kan ikk se dem der har de tanker , kan ikk se ideen i hævn karekter der er da nogle stykker der har givet mine middel ?! jeg spørg dem hvorfor de har det , også nu når jeg er ved at skrive kan jeg lige så godt skrive min mening og deres . giver aldrig LAV ! For ingen heste kan værre for grimme til at få sådan en lav karekter ! Giver det kun hvis der er ET sløret billede. .

• #6   15. feb 2007 min mening og deres selvf. det jeg også mente før de havde givet mine ..

• #7   15. feb 2007 <i>Jeg er helt enig :o)
    Der er så mange folk herinde der bare giver hævnkarakterer, og som du også siger, stem dog fair..

Tænk over det, alle jer der læser det!

Specielt til Helene: Rigtig godt indlæg :o)

• #9   15. feb 2007 Det har du ret i.

Men jeg forstår ikke hvorfor folk går så højt op i om deres hest har fået middel eller en hævn karekter. Det er træls , men så højt går jeg nu ikke op i det. Man kan jo altid nustille bedømmelserne hvis man har fået en karekter man ikke vil have.

• #10   15. feb 2007 Svaret på dit spørgsmål om hævne karaktere kan kun være en... Fordi mange herinde er unge... og barnlige... og ikke kan have at deres hest får middel.. der er RIGTIG.. mange der ikke kan accpetere en middel karaktere.... hvis du kigger ind på de fleste profiler vil der stå hvorfor de har fået middel.. Jeg er lige glad med hvad folk syntes om mine heste... det er ikke dem der skal kigge og ride på dem hverdag det er mig... og jeg elsker mine heste for dem de er.. smiley og behøver ikke andres meninger om dem.. smiley Man bør være glad for sin hest og ikke tænke over hvad andre syntes om dem.. Der er jo mange der bliver fornærmede over karakterene... og det forstår jeg helt ærlig ikke.. Man kan aldrig bedømme en hest ud for et billede..

Jeg giver yderst sjælendt ekstre høj.. og det er helt enkelt fordi at jeg syntes der skal meget til at give en hest sådan en karaktere... Det skal bare være en rigtig wow hest før jeg giver karakteren... smiley

jeg giver sådan set altid middel eller høj.. det er ikke tit jeg giver lav til folk..:)

• #11   15. feb 2007 Hehe smiley
    Synes det er så latterligt :s
    Le-cis fik en lav med begrundelsen :
    Jeg kan ikke li´du har skåret rytteren over på nogle af ridebillederne ?

Haha, det er til grin smiley

• #12   15. feb 2007 Enig ! Men det pisser mig nu ik af, da jeg ik går op i det med liv og sjæld... smiley men fair nok hvis man gør,.. altså jeg ved bare at jeg elsker mig heste lige meget hva andre så ellers ku finde på at sige om hende eller give hende lav...

• #13   15. feb 2007 Énig med Theis. ! smiley

• #14   15. feb 2007 tja det ved jeg nu snart ikke.... jeg vil nu mene det er under de 20... Hvertfald af dem jeg har set herinde give hævnkaraktere.. smiley men uanset hvad alder syntes jeg stadig det er barnligt.. smiley

Kommentér på:
Hævn????? - Hvorfor?

Annonce