Hævn????? - Hvorfor? {{forumTopicSubject}}
Har tænkt længe på at skrive det har indlæg, og nu gør jeg det så :O). Hvorfor skal folk hævne sig, når de har fået en dårlig karakter til en af deres heste? Hvorfor skal det betyde at andres heste automatisk skal have den samme karakter?
Troede da jeg oprettede profil herinde at det var et sted, hvor man kunne se andre folks heste, samt at få bedømt sine egne heste. Jeg fandt hurtigt ud af, at folk også lange stor vægt på folks kvaliteter som fotograf. Og det syntes jeg også er fair nok, for bliver selv imponeret når folk har prof. billeder. Syntes faktisk det er blevet sjovere at øve sig i at tage gode billeder efter jeg har oprettet mig herinde.
Men Hvornår er det lige at folk glemmer at kigge på hestene, men bare fyrer en hævn karakter afsted? Det skal lige siges at der også er folk, som enten er gode til at skrive hvorfor de giver den gældende karakter eller skriver og spørger, hvorfor man har givet den og den karakter. Men stop dog de der hævn karakterer. Når jeg tjekker hvilke heste der ligger bedst placeret, så vil jeg rent faktisk gerne se de bedste billeder, men dette er ikke altid tilfældet, både fordi folk giver hævn karakter og fordi folk giver deres venners heste høj eller x-høj bare fordi de er venner.
Så stop dog det der og stem fair. Giv lav, middel, høj eller x-høj hvis i mener hesten skal have det, men lad være med at tænke: "Hvis jeg nu giver den hest middel, så får min det nok også", for så hænger tingene jo slet ikke sammen længere!
Håber folk vil tænke lidt over det. Og jeg giver ikke hævnkarakterer, hvis i giver mine heste lav, bare i skriver at i gør det fordi i syntes de er kedelige :O).
Hilsen Helene ;O)
Ps. Smil livet er dejligt
nov 2006
Følger: 61 Følgere: 58 Heste: 2 Emner: 44 Svar: 753
nov 2005
Følger: 71 Følgere: 69 Heste: 1 Emner: 182 Svar: 2.285
Der har været 1000 vis af indlæg oppe om dette emne, og folk ændre desværre ikke indstilling
Det ville være rart hvis hævnkaraktere stoppede, men det gør de desværre nok ikke !
Men lad os krydse fingre for at dette indlæg får folk til at tænke over det !
aug 2006
Følger: 146 Følgere: 134 Heste: 2 Emner: 123 Svar: 1.408
jan 2007
Følger: 43 Følgere: 41 Heste: 1 Emner: 7 Svar: 146
dec 2005
Følger: 257 Følgere: 259 Heste: 8 Emner: 343 Svar: 1.998
dec 2005
Følger: 257 Følgere: 259 Heste: 8 Emner: 343 Svar: 1.998
jun 2005
Følger: 221 Følgere: 213 Heste: 7 Emner: 117 Svar: 1.431
Der er så mange folk herinde der bare giver hævnkarakterer, og som du også siger, stem dog fair..
Tænk over det, alle jer der læser det!
Specielt til Helene: Rigtig godt indlæg :o)
okt 2005
Følger: 25 Følgere: 23 Heste: 2 Emner: 145 Svar: 347
Men jeg forstår ikke hvorfor folk går så højt op i om deres hest har fået middel eller en hævn karekter. Det er træls , men så højt går jeg nu ikke op i det. Man kan jo altid nustille bedømmelserne hvis man har fået en karekter man ikke vil have.
maj 2005
Følger: 114 Følgere: 112 Heste: 3 Emner: 103 Svar: 3.697
Jeg giver yderst sjælendt ekstre høj.. og det er helt enkelt fordi at jeg syntes der skal meget til at give en hest sådan en karaktere... Det skal bare være en rigtig wow hest før jeg giver karakteren...
jeg giver sådan set altid middel eller høj.. det er ikke tit jeg giver lav til folk..:)
nov 2005
Følger: 59 Følgere: 66 Heste: 2 Emner: 1.007 Svar: 4.947
Synes det er så latterligt :s
Le-cis fik en lav med begrundelsen :
Jeg kan ikke li´du har skåret rytteren over på nogle af ridebillederne ?
Haha, det er til grin
jan 2006
Følger: 136 Følgere: 131 Heste: 5 Emner: 264 Svar: 5.688
okt 2004
Følger: 59 Følgere: 57 Heste: 7 Emner: 183 Svar: 3.976
maj 2005
Følger: 114 Følgere: 112 Heste: 3 Emner: 103 Svar: 3.697
Hævn????? - Hvorfor?