{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
462 visninger | Oprettet:

God dag i dag.. {{forumTopicSubject}}

Jubii.. Det var bare godt i dag..
Her er hvad jeg har lavet:
Efter skole tog mig og Pernille (bedste veninde) ud på rideskolen. Da vi kom der ud ville vi tage Mister ind men det ville alle de andre Vallaker på folden åbentbart også, så vi brugte nok 20 min. på at få dem væk. Så, da de ledige 10 sek. endelig kom skyndte vi os alt hvad vi kunne at få revet mister ud af folden og det virkede.. Jaah, MEN det var for tidligt at glæde sig for der var kommet en ny hest, og den havde åbenbart ikke fattet maningen af et hegn så den lagde sig ned på for-knæende og skuppede sin under hegnet.. Det skal lige siges at hegnet er 50 cm. over jorden (det nederste) og hesten var 1,68 cm høj.. Sygt ikke ? Nå men så tog vi den bare med ind.. For vi kunne jo ikke lukke den ud igen.. Jeg tror den havde set for mange pengvin-film, med at glide sig på maven smiley
Men så striglede vi Mister og gav ham hovedtøj og sadel på og trak ham udenfor. Der trak vi ham lige et stykke op ad vejen og han syntes det var SÅ spændende at se noget andet end lige ridehallen, spiltovet og folden. Han lyttede til alle de forskællige lyde og Pernille raslede med nogen grene og ALT muligt.. Han lyttede bare spændt på hvad der skulle ske.. Og bilerne SÅ han slet ikke.. Han lyttede ikke en gang til dem.. Super sød hyp.. Så trak vi ham ind igen efter lidt..
Og så red vi lidt rundt med ham.. Og da jeg ville gallopere skulle jeg bare lige prikke til ham to gange og så var han i den rigtig galop hele vejen ned ad langsiden.. Han plejer at skulle blive drevet rundt næsten 2 omgange i ridehallen før han kommer i galop 5 meter og så i trav igen.. Men i dag kunne vi galopere 1,5 runde i det store ridehus. Og han ville næsten ikke stoppe igen..
Så da vi sagde farveller efter at have saldet af, vrinskede han og kiggede over hanten lige som han dagde "Farvel, håber snart vi ses igen søde."

Det var virkelig bare nuttet smiley Var bare SÅ over lykkelig.. Og så da jeg kommer hjem.. LAV LEKTIER.. Årh.. Nå men det var da dejligt så længe det varede..

Men elsker den hyp..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  God dag i dag..
Kommentér på:
God dag i dag..

Annonce