{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
454 visninger | Oprettet:

Forsikring {{forumTopicSubject}}

Hej skal nu have forsikring, men er lidt irriteret, kan det virkelig passe at jeg ikke kan få den forsikret for mere end den pris jeg gav for den, ?? Gav selv 8000kr hvilket er en MEGET billig pris, i realiteten koster denne type m.m. Ikke under 20.000kr. Fik ham billigt da ejer var i økonomisk kneb og ikke havde råd til ham mere, Han fejler intet og er i fuld ridning har dyrlæge erklæring m.m. Så vil jo gerne have ham forsikret til min 20.000kr da jeg samtidig har brugt en del udgifter allerede på at øge hans værdi i form af at få ham passet med vaccination og smed m.m. Og tilredet. Men mit selvskab vil kun forsikre de 8000kr jeg betalte ham for og vil derudover se dokumentation af kåring m.m. Hvis det skal kunne forhøjes... Kan det virkelig passe ...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forsikring
  • #1   12. maj 2015 Det har jeg aldrig hørt om, jeg har min forsikret for 30.000 og gav selv 23.000 for ham,så det lyder da mærkeligt:/ Hvad er det for et selskab?

• #2   12. maj 2015 Topdanmark, men de sagde at sådan var det ved alle andre selvskaber også, er dog igang med at forhøre mig ved andre selvskaber nu format se om det er korrekt.. Nej har heller aldrig oplevet det før. Har self heller aldrig købt en pony så billigt så ved ikke om det er normalt...

Ville da bare mene at de ud fra de oplysninge og argumenter jeg har sagtens kan se at den har en højere værdi end det jeg har givet smiley

• #3   12. maj 2015 Jeg har både haft alm. brand og tryg som jeg har nu og de har hvert fald ikke de regler smiley men god idé at forhører dig ved de forskellige, jeg kan anbefale tryg hvis det er smiley

• #4   12. maj 2015 ville vælge et andet forsikrings selvskab

• #6   12. maj 2015 Ja blev os noget chokeret, og vil jo ikke stå og lyve og sige jeg har givet 25000kr når jeg ikke har, sys bare også de skal kunne se at dens værdi er højere end 8000kr selvom jeg ikke har givet mere dengang. smiley tænke bare dem fordi vi har alle andre forsikringer der på vores hus, bil m.m. Men hun fik os at vide at jeg lige ville forhøre mig andet sted.

Kan så fortælle at dansk heste forsikring siger umiddelbart det samme, dog ville de godt sætte den til 15.000kr fra start..

• #7   12. maj 2015 Det kan godt være rigtigt..
    Fik jeg også af vide med min DV som er mere værd end jeg købte hende for.. (Forrige ejer var meget syg og skulle hurtigt af med hende - jeg var tidligere part på hende)

Der skulle jeg sende en mail så de fik på skrift en gyldig grund til at hendes værdi var højere.
    Der var ingen problemer. Det jeg skrev blev godkendt ret hurtigt.
    Jeg har Kongeriget Danmarks Hesteforsikring. smiley

• #8   12. maj 2015 Jeg har tryg og min er også forsikret for mere ..

Kommentér på:
Forsikring

Annonce