{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
546 visninger | Oprettet:

Beholder måske Frej alligevel... {{forumTopicSubject}}

Som nogle måske kan huske lavede jeg et meget sørgeligt indlæg om alle mine problemer mellem mig og min fjordhest. Og at jeg ville sælge ham.

Men så var jeg så heldig at der er en sød person på min rideskole som har lovet at hjælpe mig med ham, da han var blevet meget nervøs og dette havde gjort mig bange for ham.
I torsdags havde vi ham så i ridehallen og løssprang lidt med ham, til at starte med løb han bare selv rundt og ALT var farligt, han kunne blive bange for sig selv og han var ikke glad for at komme hen. Men efter ca. 30 min hvor han sprang lidt men ellers bare selv løb rundt, kom han hen til både mig og hende den anden helt af sig selv mens vi gik og ryddede op, hun tog et tov i ham og han gik med hende rundt mens hun fjernede bomme. Han gik bare efter hende som en lille hund, lige som han altid gjorde i gamle dage. Intet var nu farligt.
I går havde hun så haft ham på staldgangen og striglet ham lidt, han var også blevet bange for at stå der, men det var også gået rigtig godt.
I dag havde hun ham så uden i hallen og red ham. Han havde prøvet hende af 3 gange og ellers var det bare gået kanon.
Så hvis nu bare han bliver sig selv igen er der en stor chance for at jeg bliver tryg ved ham igen.
Imens hun hjælper mig med Frej hjælper jeg hende med hendes hoppe og hendes føl, så jeg kan blive glad for heste igen.
Men men sker dette ikke må jeg jo selvfølgelig sælge Frej, men så ved jeg da at det er mig og ikke ham der er problemet.

Skulle bare lige ud med det...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Beholder måske Frej alligevel...
Kommentér på:
Beholder måske Frej alligevel...

Annonce