Halt hest, trist mig... {{forumTopicSubject}}
Hej venner!
Jeg har til morgen måttet konstatere, at Syrpa IGENigenigen er halt, denne gang på venstre forben. Hun har haft en seneskade der tog et år om at gå over, og så var hun frist i kort tid, så fik hun lige hovbylder i begge baghove, og en mere for nylig i højre forhov og nu er der problemer igen, nu hvor vi ENDELIG var kommet rigtigt i gang igen og nød det helt vildt... Det er så uretfærdigt.
Nå men hvad jeg skal gøre ved det skal jeg nok finde ud af, lige nu er jeg bare i det problem at mit humør er lååårt. Hvad stiller jeg lige op, så jeg kan få mig forberedt lidt til denne uges terminsprøver? Hvad gør I ved jeres humør, når I står med en hest der ikke er på toppen?
Glædelig 2. påskedag alle sammen
PS. har forsøgt at muntre mig selv lidt op ved at snakke med en af hønsene... det resulterede bare i, at hun lavede en kæmpe, våd, stinkende hønselort på min jakke - så det hjalp ikke rigtig...
jun 2010
Følger: 31 Følgere: 51 Heste: 4 Emner: 86 Svar: 475
Så mit humør og også meget laaaaangt nede. Min erfaring er, at et godt stykke kage og en tegnefilm er vejen frem. Derudover synes jeg nu også at min hest kan muntre mig op, når jeg bare kan få lov at står og hygge med hende i boksen
maj 2007
Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
okt 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Heste: 2 Emner: 8 Svar: 45
sep 2008
Følger: 66 Følgere: 64 Heste: 3 Emner: 90 Svar: 1.727
sep 2008
Følger: 66 Følgere: 64 Heste: 3 Emner: 90 Svar: 1.727
okt 2006
Følger: 10 Følgere: 11 Heste: 2 Emner: 111 Svar: 1.748
Øv sikke noget møg. Godt at høre at hun er frisk igen
Halt hest, trist mig...