Ridelejr - hvor, hvornår og hvorfor :-)? {{forumTopicSubject}}
Jaaaa, vi KAN jo altså ikke komme uden om, at sommeren for rigtig mange ridepiger står i RIDELEJRENES TEGN
Nogle skal afsted første gang, andre har været afsted mange gange
SÅ, kunne da godt tænke mig at høre Jer andre herinde om hvor I skal hen, hvornår skal i derhen, har I været der før, skal I have egen hest/pony med (hvilken, så kan vi jo lige kigge lidt profiler ) og hvorfor blev det lige dén ridelejr :-)?
Selv skal jeg på Sindbjerg Ridelejr, i ugerne 27 + 28.
Har været på ridelejren siden 2012, og har i alt været der 4 uger på de tre år, da jeg var afsted en uge i 2012, to uger i 2013 og en uge i 2014
Jeg skal have min egen pony, Frida fra Toftgård med for første gang, har de to andre år haft Waardhoeve's Ilona (Maggie) med, da Frida ikke var klar Skal evt. også have min shetlænder med, da Frida muligvis skal bruge selskab til køreturene (har en time op til ridelejren), da hun ikke er vant til at køre så langt, og slet ikke vant til at køre alene, så venter svar på om jeg må have min shetlænder deroppe også i de to uger, da jeg nødigt vil byde ham at køre frem og tilbage inden for kort tid, da vi som sagt har en times kørsel hver vej
Ooog det blev Sindbjerg fordi det ganske simpelt er den bedste ridelejr! Har aldrig været på andre, og kommer det helt klart heller ikke Sindbjerg har alt jeg har brug for, og det er ugerne på ridelejr der er med til at give mig de bedste uger i mine sommerferier
Så kom gerne med jeres oplevelser med ridelejr, ville da være så hyggeligt at læse
okt 2008
Følger: 29 Følgere: 26 Heste: 2 Emner: 3 Svar: 217
nov 2011
Følger: 64 Følgere: 61 Heste: 3 Emner: 153 Svar: 1.188
En skøn lejr, og jeg glæder mig til at komme derop som "en af de voksne"
aug 2013
Følger: 22 Følgere: 14 Emner: 7 Svar: 57
apr 2014
Følger: 28 Følgere: 10 Heste: 3 Emner: 2 Svar: 44
Men næste år kunne jeg godt tænke mig sådan en Horsemanship lejr
nov 2011
Følger: 40 Følgere: 36 Heste: 1 Emner: 13 Svar: 74
Jeg tager af sted i uge 29 og overnatter så i weekenden og er der så også i uge 30
Jeg låner en af deres ponyer og har været så heldig at få den samme de gange jeg har været af sted. Det er en dejlig haflinger hoppe ved navn Codypigen. Hun er så fantastisk Hun er bl.a. en af grundende til at jeg skal af sted igen i år. Man sover enten i hyggelige hytter med en lille terrasse eller på over rytterstuen. Man får sin egen hest hele ugen og der er mulighed for skovtur, springundervisning, dressur, ponygames og stævne om torsdagen. Man kommer i Viborg svømmehal, spiller bingo og rundbold. Der er kage hver aften
Man for som regel altid en eller flere venner Man kan også tage sin egen hest/pony med
I skal bare søge på midtjysk ridecenter og så kommer deres hjemmeside
Billedet er af Codypigen og mig fra sommeren 2014 til stævnet
Ridelejr - hvor, hvornår og hvorfor :-)?