{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.241 visninger | Oprettet:

Hjælp sælger er forsvundet...og lukket profil ! {{forumTopicSubject}}

Advarsel og hjælp!

Min datter har købt en Samshield til 3000,- hos en bruger der hed Kristina fra Østjylland. Hjelmen er ikke kommet endnu og sælger har slettet sin profil, skiftet Tlf. Og svarer ikke.....
Nogle der kender hende? Og også har købt af hende?
Mvh Freja og Louise

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp sælger er forsvundet...og lukket profil !
  • #1   20. mar 2015 Hmmm.. Lyder som om I er blevet snydt!
    Jeg ville skynde mig at ringe til banken. Så tror jeg godt, at de kan trække pengene tilbage. Det har jeg i hvert fald hørt, at man kan få gjort! smiley
    Skriv evt. også til HesteGalleri. Det kan være, de kan fortælle, om vedkommende har oprettet ny bruger med nyt navn.

• #2   20. mar 2015 Banken kan i særlige tilfælde oplyse hvem der ejer kontoen som pengene er sendt til og derved har i en adr. osv! men om det kun kan lade sig gøre med en politianmeldelse ved jeg ikke...

• #3   20. mar 2015 Hvis det er hende jeg tror det er , så er hun så fuld af løgn ! Og man kan ikke regne med noget , fra hende.. Se og få pengene tilbage

• #4   20. mar 2015 der er kun at gå til politiet, de er de eneste der kan få ejeren af den konto i har overført til ved navn og adresse så de kan forfølge sagen

• #5   20. mar 2015 Banken kan ikke trække penge tilbage og de må heller ikke oplyse nogen oplysninger på andre personer - desværre. Det eneste I kan gøre, er at politianmelde det hurtigst muligt og håbe på, de får fat i hende!

• #6   20. mar 2015 Min mor fik købt noget på internettet af et fupfirma. De skulle udfylde en pokkers masse papirer og så fik hun penge tilbage via banken. Firmaet var der ingen hjælp at hente, på trods af opkald til deres danske afdeling var der kun engelsk talende thailændere i den anden ende.

Ved ikke om det fungerer på samme måde når det er privat - privat. Men ringe til jeres bank og melde det til HG og politiet. Håber I har div. Korrespondancer liggende. Jeg sletter personlig altid først mine når jeg har modtaget varer og giver altid sælger besked om at varen er kommet og tak for handel.

• #7   20. mar 2015 Aldrig køb noget af nogen uden man selv henter sine varer, for der er stort set kun svindlere over det hele smiley

• #8   20. mar 2015 Meld det til politi og HG.
    Synes det er så respektløst mod de ærlige sælgere, som sender tingene og oplyser om skader/slid og andet.. Inkl. Mig selv...
    Det er blevet så svært at sælge.. ):

Håber i får jeres penge tilbage!

• #9   20. mar 2015 Ring til banken og hør hvad i skal gøre for at få pengene tilbage. Nogen banker kan trække dem tilbage, andre kræver en politianmeldelse.

• #10   20. mar 2015 Meld det til politiet, de kan få oplysninger fra banken via konotnr. Banken må ikke frigive disse oplysninger til private. Taler af dårlige erfaringer.Jeg ville først melde til HN

• #11   20. mar 2015 Så vidt jeg ved kan banker kun trække pengene tilbage når der er tale om køb med betalingskort -altså ikke bankoverførsler.

Få det politianmeldt, det er vidst jeres bedste chance for at få pengene retur, selvom det jo kan tage en evighed, og er der tale om en der ingen penge har, er det desværre ikke altid man er så heldig at få sine penge igen

• #12   20. mar 2015 Og gem nu endelig hvad i måtte have haft af skriverier (mails, sms'er osv) med vedkommende

Kommentér på:
Hjælp sælger er forsvundet...og lukket profil !

Annonce