{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.208 visninger | Oprettet:

Jeres stævneudstyr og tøj. {{forumTopicSubject}}

Da jeg ikke har startet stævner i en del år efterhånden har jo jo solgt alt mit stævnetøj og stævneudstyr, og skal derfor have købt nyt hjem igen da jeg gerne skulle i gang med stævnerne inden for de næste 2 måneder, og derfor kunne jeg godt tænke mig at se jeres andre stævnetøj, og stævne udstyr, altså underlag, gamacher osv.

Er springstævner jeg skal i gang med igen, og hestens udstyr bliver brunt, samt min hjelm er brun, så vil i hvert fald have fat i en brun eller grøn jakke, og nye brune støvler.

Så gerne billeder af jer og jeres heste i stævnedress.

smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeres stævneudstyr og tøj.
  • #1   20. mar 2015 mit nye underlag der passer fint med min hut.. jeg er ikke så god til at købe en masse nyt. ?
    men til spring har jeg brune lædder gamasher og jagt rider jeg med røde pc ganasher.

profilbillede
  • #2   20. mar 2015 mit "gamle" underlag så sådan ud og med mig i mit udstyr ?

profilbillede
  • #4   20. mar 2015 Vi så sådan her ud til sidste stævne. smiley

Vi har også spring gamacher på, men tror vist billedet er for mørkt til at se det smiley

profilbillede
  • #5   20. mar 2015 Til dressur ser vi sådan ud. Der er rød pipe på underlaget. Spring har vi ikke startet endnu, men har et springunderlag magen til, og så rød jakke. Hun har pt kun sorte gamacher, om hun får andre ved jeg ikke.

profilbillede
  • #6   20. mar 2015 Jeg har hvidt på, afhængig af klasse bruger jeg hvide gamacher/banadger eller ingenting. Og så sort jakke og sort hjelm smiley

Rider dressur, så hestens man og pandelok er altid flettet. Mit eget hår er bare flettet og sat op med en elastik, mit hår er uegnet til valk smiley

profilbillede
  • #7   20. mar 2015 Dette er min mors unghest i en travklasse (LF tror jeg) til debut, så rider uden noget på benene.

profilbillede
  • #8   20. mar 2015 Har derudover altid mine sorte cavallo læderstøvler på. De er ubehagelige at ride i, men synes ikke det er pænt med leggins/sko selvom det vist er lovligt i dag til stævner smiley

profilbillede
  • #9   20. mar 2015 Til dressur har vi hvidt underlag.. Vi bruger kun benbeskyttelse under opvarmningen smiley

og jeg har hvid skjorte, sort stævne jakke og støvler på smiley

Men nye regler siger man må have alle farver på så længe de er diskrete.. så ikke pangfarver smiley

profilbillede
  • #10   20. mar 2015 selvfølgelig også hvidr bukser

• #11   20. mar 2015 Af stævne udstyr har jeg:
    - Pikeur stævnejakke i sort
    - Hvide pikeur ridebukser med grip
    - Hvide roeckl handsker med foer
    - Til vinter har jeg langærmet grå kingsland stævne trøje (bruges til hverdag også)
    - Til sommer har jeg en blå stævne t-shirt (kan ikke lige huske mærke)
    - Sort samshield hjelm med kalveskind, dressur udskæring bagpå og mat crome.
    - Sorte cavallo grand prix støvler.
    - Hvide eskadron fleece bandager
    - Hvidt rbh underlag med rød kant og et med lilla kant.
    - Rødt skridtæppe med broderi, til underlaget med rød kant
    - Lilla rbh cooler skridttæppe til det underlag med lilla kant.
    - Sort passier optimum sadel
    - Hjemmelavet pandebånd med sorte og grå halvperler samt crystal farvede mindre sten.
    - Horseline trense

(Jeg er forresten gået helt i dybten med udstyret her smiley )
    Jeg laver altid rosenknopper og fletter pandelokken, selv har jeg har en valk med
    SD tilbehør. smiley

Jeg har dog ikke lige noget billede af det smiley

• #12   20. mar 2015 Har intet rigtig billede af det, men til spring/jagter bruger jeg
    Hvide animo bukser
    Rød animo jakke
    Samshield ridehjelm
    spring gamacher fra eskadron ¨
    gummi klokker (til jagter)
    underlag/hut har jeg et sættet fra Kinnerup-heste-artikler
    til jagter bruger jeg et hvidt underlag med rød kant
    Tror det var det hele? smiley

Kommentér på:
Jeres stævneudstyr og tøj.

Annonce