{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
909 visninger | Oprettet:

I harmoni med hesten? {{forumTopicSubject}}

....eller andre bøger.
Hejsa.
Jeg vil egentlig bare hører en masse mennigner fra en masse forskellige heste tøjser. smiley
Er der nogen af jer der har læst bøger som "i harmoni med heste", og fået noget ud af det?
Hvis ja, hvad fik du så ud af det og foøik din heste og dig det ud af bøgen/bøgerne sim i ville?
Jeg over vejer lidt at læse en af de mange bøger, men jeg tvivler lidt på hvor meget hjælp der er at hente i dem, når man ikke ser "tricksene" i praksis.
Så brung it on! Kom med at hvad i har om diverse heste bøger, godt og skidt! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  I harmoni med hesten?
  • #1   15. mar 2015
    Synes ikke rigtigt " I harmoni med hesten " gav mig noget særligt udbytte, det forklare bare de forskellige klasser hun selv underviser i og øvelserne der er i dem, ikke noget videre fantastisk eller nyt for mig :o).

• #2   15. mar 2015 Efter jeg havde bladret lidt rundt i den er det også det indtryk jeg har fået, men da jeg ikke har læst den "rigtig" er det jo svært at bedømme.
    Er der nogen andre bøger du kan anbefale? smiley

• #3   15. mar 2015
    Faktisk ikke ;o). Men jeg har også svært ved at få noget ud af og læse i bøger - også i skole mm. har det bedre med at have tingene i hænderne selv og lære tingene i praksis ;o).

Hestepersonligheder af Klaus kunne jeg heller ikke bruge til noget - den beskrev bare forskellige heste, men ikke noget om hvordan man så skulle træne med disse. Ligesom hans videoer bare viser en masse fancy, uden og give noget konkret og øve med.

Skal jeg lære fra noget jeg ikke har i hænderne, så bruger jeg youtube :o)

• #4   15. mar 2015 Jeg lånte den på bib, læste den overfladisk, men jeg har glemt alt hvad der stod i den. Jeg har ikke fået noget ud af den, men jeg er, som Krikken, sygt dårlig til at læse og lære ud fra det. Jeg bruger primært bøger som opslagsværk, når jeg vil vide mere om en øvelse el.lign.

Men film er jeg god til! Det svinger smiley Har lige set Gerd Heuschmann's film om hans bog, og det fik jeg ca 80% mere ud af end da jeg læste bogen.

• #5   15. mar 2015 Jeg har heller ikke den store glæde af bøgerne, forstod det først efter at have være på kursus og havde afprøvet tingene.

• #6   15. mar 2015 Jeg synes den er fantastisk - ret mindet på hvis du har nogle problemer med hesten, hvordan de så bliver løst på en god måde smiley

• #7   15. mar 2015 "At danse med heste" af Klaus Hempfling var også bare ... Ren anekdote. Der var ingen forklaringer, bare en masse abstrakt, ingen vejledninger ..... Meget som Krikken siger.

• #8   16. mar 2015 Da jeg som 10-11 årig begyndte til ridning, så fik jeg bogen "den store bog om heste og ponyer", og den har simpelthen været fantastisk. Der står alt muligt om alle mulige emner omkring heste og ponyer, og bagerst i bogen har alle heste- og ponyracer fået en side med beskrivelse og billeder hver. Det er stadigvæk min absolut yndlings hestebog!

• #9   16. mar 2015 Jeg syntes I harmoni med hesten har nogen gode ting som man kan tage fat på og arbejde med. Den giver nogen gode små fif til hvordan man kan gøre tingene og forklarer hvordan man ikke skal gøre eksempelvis ved træning med godbidder.

Den bog som jeg har haft mest udbytte af er "Træning af heste - på hestens præmisser" af Andrew McLean (på engelsk: The truth about horses). Den giver udførlige beskrivelser, kommer rundt om mange emner og behandler utrolig mange store og små problemer i omgangen med hesten. Metoderne er baseret på viden omkring hesten, omkring fysik, læring og lignende og har hjulpet mig en hel del smiley

• #10   16. mar 2015 Jeg synes den er fin. Bruger den ikke så meget, men synes det er sjovt at lave øvelserne derfra smiley

• #11   17. mar 2015 Jeg er ved at læse den og har indtil videre fået meget ud af den. smiley

Kommentér på:
I harmoni med hesten?

Annonce