{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.052 visninger | Oprettet:

Opstaldning i Horsens. HJÆLP! {{forumTopicSubject}}

Hej HG! smiley

Da jeg står og skal have min hest flyttet fra fyn og over omkring Horsens, søger jeg nogle opstaldningssteder.

Jeg har læst gamle forumer igennem, men har ikke fundet nogle brugbare steder. Det må meget gerne være hos en privat!

Dem jeg har fundet er:
- Kværnbækgård rideklub
- Stald Holmgaard
- Boller rideklub
- Horsens rideklub
- Mogler rideklub

Det må ikke koste over 2000. Det er til en 2-års plag, derfor ser jeg gerne at der er masser af foldtid på nogle ordentlige folde. Kender I til nogle gode steder? Skriv alle I kan komme i tanke om, selvom I ikke kender ejer. Så finder jeg selv ud af noget. Jeg aner som sagt intet om opstaldningsmulighederne i Horsens og omegn. Al hjælp modtages med kyshånd!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opstaldning i Horsens. HJÆLP!
  • #1   9. mar 2015 Kender kun til molgjer rideskole og engang var den ikke lige mig. Men den er blevet meget bedre her de sidste par år pg sys faciliteterne er gode smiley
    Dog kender jeg ikke priserne smiley
    Horsens rideklub kender jeg ikke personligt, men var med til stævne i november mdr. Og der var foldende ikke noget at råbe hurra for, løst hegn og skæve pæle smiley
    Men ellers er der mange private opstaldere omkring horsens smiley kender bla. En 12 km. Fra horsens gl. Hestepension smiley der er så kun ridebane smiley

• #2   9. mar 2015 Jeg vil rigtig gerne ud til nogle af de private opstaldere, da de tit er lidt billigere. Du ved ikke i hvilke områder jeg eventuelt skulle køre rundt i for at finde nogle? smiley

• #4   9. mar 2015 Molger har i hvert fald store, gode folde smiley

• #5   9. mar 2015 Ved der er lund, horsens, vrønding, hornborg smiley det er de steder jeg kender tæt på, kender desværre ikke konkrete personer smiley

• #6   9. mar 2015 Skriv lige PB til mig, jeg kan måske hjælpe dig med nogle

• #7   9. mar 2015 Prøv lige denne 40407415. Lige uden for horsens ved Lund

• #8   9. mar 2015 Du skal i privat stald og der er foldtid bedre og mere rolig.

• #9   9. mar 2015 Facebook opstaldning østjylland og lav en annonce

• #10   9. mar 2015 Ville personligt ikke vælge molger. Der hvor jeg står kom der en derfra som måtte flytte fordi de bare havde lavet nogle alternative bokse da der var alt for mange. Der er altid 500 i hallen og syntes det er rigtig trængt. Men sådan er det jo med rideskoler..

Der ligger en del private dog er de fleste uden ridehus smiley men prøv evt lave en annonce eller søg lidt rundt omkring. smiley

• #11   9. mar 2015 Mange tak alle sammen!
    Som udgangspunkt vælger jeg nok Sixtus, men jeg vil helt sikkert kører rundt til de steder I skriver og se om der kunne være noget. smiley

• #12   9. mar 2015 Kender stedet som sixtus snakker om og det er nu et dejligt sted :)!
    Jeg ved også at lige overfor boller rideklub ligger der en mindre gul gård/privat sted. Kender en der før har opstaldet der og var vidst rigtigt glad for det smiley De er også super søde, vi har bla. fået lov til at låne deres 3 ridebaner gratis smiley Jeg aner dog ikke hvad den hedder, men som sagt er de søde og meget nemmere at snakke med end nogle af dem på boller :s

• #13   10. mar 2015 de hedder søndergård, dem lige over for boller. søg på mads inde på fach.

• #14   10. mar 2015 Hvad er Fach? :$

• #15   10. mar 2015 Hvis du er til selvpas, er der en dejlig stald i Lund lige udenfor Horsens. 1000 kr for hest inkl. halm. Hø og foder står man selv for. Jeg har lånt en foderautomat mens jeg har stået der, så der skal ikke fodres, andet end det man vil når man er der. Vi er gode til at hjælpe hinanden med at strø og give hø. Pt lukker jeg ud alle dage og en af de andre opstaldere lukker ind og ordner stalden. Der er masser af foldtid, men det afhænger af om udlukker skal på arbejde eller har fri, om de kommer ud kl. 7 eller kl. 11. Og så kommer de ind mellem kl. 15-17 nu her. Der er ca. 20X40 ridebane med lys. Den er dyb men godt drænet - den er aldrig oversvømmet. Dejlig store lyse bokse. Der er pt. 2 bokse ledige og en mere til d. 1.
    Ejer har intet med hestene at gøre, men er sød til at reparere hvis et hegn er gået i stykker eller banen skal harves.
    Der er ikke oceaner af plads til at opbevare hø, men kan have til 1-2 måneder af gangen ca., som det er pt. da næsten hele laden fyldes op med halm når der køres ind.

Kommentér på:
Opstaldning i Horsens. HJÆLP!

Annonce