756 visninger
|
Oprettet:
Boks vs løsdrift {{forumTopicSubject}}
Jeg har to heste en der bliver to og en der bliver seks. De går i boks nu ude men overvejer om det kunne være muligt at tage dem hjem i løsdrift nu denne tid på året for ingen af dem kan rides.
Hvis jeg gjorde det hva ville i så bruge som bund der er nemt at vedligeholde?
Hvordan med wrap?
Ville i give andet end wrap?
mar 2008
Følger: 138 Følgere: 121 Heste: 11 Emner: 263 Svar: 7.601
jeg bruger spåner, super nemt at bruge
jeg giver hø enten på jorden eller i hø net..
aug 2011
Følger: 30 Følgere: 31 Heste: 5 Emner: 19 Svar: 40
Hvis det var mine heste ville jeg tage dem med hjem og give dem lidt foder og wrap til morgen og aftensmad
Og have noget wrap eller hø til at stå på folden som de bare kan gå og spise af.
apr 2007
Følger: 9 Følgere: 13 Heste: 6 Svar: 109
mine 3 store bruger ca en bigballe halm hver 2 uge som bare køres ind i løsdriften og befries fra snorene.
god underholdning og de strøer selv.
jeg giver hø eller wrap inde, har foderbord udenfor løsdriften så der ikke er spild af det, og bur med frøgræshalm på folden.
de fodres middag og midnat pga arbejdstider, og de går heldigvis ikke med ur!, kan godt tillade fodringstiden svinger lidt når de har grovfoder 24-7.
den ultimative måde at holde hest på når man vil have så meget frihed som muligt.
du kan evt se mine billeder og danne dig et indtryk af min løsdrift
okt 2010
Følger: 47 Følgere: 56 Heste: 7 Emner: 223 Svar: 658
feb 2011
Følger: 1 Emner: 107 Svar: 1.920
okt 2010
Følger: 47 Følgere: 56 Heste: 7 Emner: 223 Svar: 658
nov 2013
Følger: 21 Følgere: 20 Heste: 1 Emner: 4 Svar: 26
På vores fold for de wrap morgen og aften og krybefoder om aftenen, også altid halm i hønet hængende rundt omkring (selvfølgelig så højt at de ikke kan få benene i dem)
Boks vs løsdrift