{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
811 visninger | Oprettet:

Uuuugh! De forbandede sko! {{forumTopicSubject}}

Dette er bare et lille vredesudbrud! xD

Jeg har lige anskaffet mig en ny og lækker sadel, som jeg ville have min første rigtige prøvetur på idag. Dvs. jeg ville ud og ride en fed tur i alle gangarter.

Men men meeen... Om hesten selvfølgelig ikke har mistet sko nr. 2 inden for 5 dage? Øv altså, nå tænker jeg så, så tager vi da bare hest nr. 2, som er min hoppe! Jeg tager hende med ind og giver hende den største strigletur, da hun fælder ekstremt, og når jeg når til den sidste hov, så har hesten selvfølgelig OGSÅ tabt en sko! Hvilket jeg er meget overrasket da hun ikke selv har fysikken til at træde den af. Men så må den jo være suget af. Så hun ryger jo ud igen, og jeg skynder mig ud og kigger om den sidste hest har alle 4 sko på, som han heldigvis havde! Men der havde jeg bare mistet lysten, og det er heller ikke min hest.. smiley
Jeg fandt desuden kun en sko... Og det var den forkerte sko jeg fandt, for skoens ejer skal alligevel have nye sko på, mens Sigrún, hvis sko ikke er fundet, næsten lige har fået nye på.... Øv Øv. smiley

Er der noget man kan gøre for at hesten ikke mister sko? Dette er første gang jeg står med en hest, som træder sko af. Det er en islænder, som går på (mudder) fold døgnet rundt og leger tit og ofte..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Uuuugh! De forbandede sko!
Kommentér på:
Uuuugh! De forbandede sko!

Annonce