867 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "rambo dækken"
Rambo dækken
Hej, Jeg skal købe et rambo vamoose hoody dækken til min hest men er sådan i tvivl om str. Hun er 156 høj. forholdsvis bred om bringe, mave og hofte :) Normalt er 135 i bucas lidt stram på ...
Hej, Jeg skal købe et rambo vamoose hoody dækken til min hest men er sådan i tvivl om str. Hun er 156 høj. forholdsvis bred om bringe, mave og hofte :) Normalt er 135 i bucas lidt stram på ...
Skrevet af: Freja J - 18. maj 2020
Rambo dækken
Hej HG :) Jeg har køb et Rambo dækken til min pony og det sidder heldigvis super godt, men der er lige nogen ting jeg håber i kan hjælpe med. Der er jo tre krydsgjorde under maven, det har jeg lidt ...
Hej HG :) Jeg har køb et Rambo dækken til min pony og det sidder heldigvis super godt, men der er lige nogen ting jeg håber i kan hjælpe med. Der er jo tre krydsgjorde under maven, det har jeg lidt ...
Skrevet af: Line & Pondi - 9. nov 2016
Spar penge på din forsikring
sep 2007
Følger: 182 Følgere: 204 Heste: 7 Emner: 68 Svar: 6.085
Liner system i Horsewares dækkener er et system hvor man kan påsætte liners/dyner i dækkenet, så man kan skifte gram på en nem og billigere måde end at skulle købe udedækkener i forskellige tykkelser... Man kan nemmere vaske liners end dækkenerne og dette optimerer god hygiejne hele vinteren....
rambo dækken