{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.168 visninger | Oprettet:

Frostfri vand uden strøm {{forumTopicSubject}}

Hej smiley
Jeg står og skal på skiferie og vande i stalden er begyndt at fryse!
Har i en opskrift på hvordan i lavr de isolerede baljer eller hvad nu ellers har af gode råd smiley
Jeg påtænker den med to baljer, halm og olie i vandet smiley
Men kom med gode råd smiley Vil også gerne købe en smart balje hvis der findes sådan en!!

På forhånd tak!

- Stine Randløv

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Frostfri vand uden strøm
  • #2   4. feb 2015 Jeg følger lige med smiley
    Det med boldene virkede ikke her smiley de frøs også bare fast smiley

• #5   4. feb 2015 Udenfor har vi en lille balje i en stor balje med halm i mellem. Der skal meget til før at det fryser. Er der brug for låg er der mange muligheder. selv har vi bare en af de små halmballer, som vi sætter ovenpå.
    Vores mindste balje er 40 liter. Det er nok til hele dagen. Vores drikker en del i den første halve time de er ude, det passer med at stalden ordnes, og så fyldes baljen helt op inden vi tager der fra. Vi har 3 heste, som går ude 8- 12 timer om dagen.

• p
    p Tilmeldt:
    dec 2012

Følger: 2 Emner: 1 Svar: 23
    #6   4. feb 2015 prøv at tjekke tempora ivs på fb. mine har været med i et forsøg og er positivt overrasket. det er ikke noget mirakel middel, men det gør det hele noget nemmere. Og det tager længere tid inden det fryser til. Eller må man vinde i lotto så man kan få de rigtige frost fri kopper

• #7   6. feb 2015 Vi har vandkopper med "strøm" til så det varmer men når der er så mega koldt er det åbenbart ikke nok smiley
    Heldigvis ser det ud til der bliver tø hele ugen så den klare sig vel med sin vand kop! smiley

• Joan  R
    Joan R Tilmeldt:
    feb 2015

Svar: 1
    #8   24. dec 2015 Tag et kik på www.Flydebrikken. dk

• Katrine L
    Katrine L Tilmeldt:
    nov 2016

Følger: 1 Svar: 1
    #9   9. nov 2016 Må også lige anbefale "brugte dæk"-metoden. Den er her: http://hobbyhusdyr.dk/blog/7-frostfrit-vand-til-dyrene-med-gamle-daek

Kommentér på:
Frostfri vand uden strøm

Annonce