1.057 visninger
|
Oprettet:
Hest jagter foldkammerat {{forumTopicSubject}}
Min 1'er-pony, som er en 17-årig vallak, fik i fredags en ny foldkammerat, som er en lille bitte hoppe på 3 år. Desværre lægger min pony ørerne tilbage og jager foldkammeraten væk, når den kommer for tæt på, og især når der er mad til stede. Hele tiden står de to heste langt fra hinanden, og den lille er skrækslagen for min pony. Det virker som om, min pony helst vil være for sig selv. Hvad kan det skyldes, og kan der gøres noget ved det? Ville det måske hjælpe, hvis han fik en kammerat på hans egen alder og højde?
maj 2013
Følger: 10 Følgere: 9 Heste: 1 Emner: 26 Svar: 69
min bliver stadig jaget lidt rundt med. (den er nederst i rangen)
men sådan noget kan tage laaaang tid.
aug 2008
Følger: 54 Følgere: 64 Heste: 6 Emner: 124 Svar: 9.555
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.031
Sørg for at der er bunker af mad så den anden kan få mad også.
Om end jeg ikke gad at min gik på sådan en fold i længere tid, hvor den blev jaget en del med.
Blogger
Følger: 23 Følgere: 2127 Heste: 7 Emner: 339 Svar: 11.515
Det var 6 mod 1, og nu går det super godt, og de kan alle stå sammen og spise af stråfoderet på folden..
De skal have tid til at finde pladsen i hierarkiet, og det kan godt ske de kommer ind med trælse skrammer osv. men så længe der ikke er alvorlige slag og skrammer, så lad dem endelig tage kampen med det samme, i stedet for at tage dem hver for sig og prøve igen senere.. Det er noget der SKAL overståes og så er der ro.
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 9 Heste: 2 Emner: 27 Svar: 4.442
Hest jagter foldkammerat