Hjælp! Dilemma!! Hjælp! Dilemma!!
Hej. Jeg er kommet i det dilemma at jeg ikke ved om jeg vil flytte min hest til er andet sted. Der hvor jeg er nu syntes jeg at det er rigtig træls at min hest ikke kan komme mere på fold. Hun står kun ude i to timer cirka, og kun 6 timer om sommeren. Vil gerne have at hun kommer mere ud, især nu her hvor hun kun er ude de to-tre timer. Overvejer at flytte hende over på et lidt mindre sted næsten lige ved siden af hvor de har meget længere foldtid og døgnfold om sommeren, men det betyder at jeg kommer væk fra det gamle sted hvor jeg kender rigtig mange. Ved ikke hvad jeg skal gøre. Har også altid tænkt lidt på at det kunne være dejligt at komme over på et mindre, privat hestecenter, istedet for en stor rideskole. Hvad vil i gøre vis det var jer der stod i denne situation?
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 36.970
Tja, du gør hvad du synes er vigtigst - det kan vi andre ikke svare dig på, kun hvad vi ville prioritere :o)
aug 2008
Følger: 54 Følgere: 64 Heste: 6 Emner: 124 Svar: 9.504
aug 2013
Følger: 71 Følgere: 68 Heste: 5 Emner: 96 Svar: 699
Jeg synes personligt ikke at 2-3 timer er nok.
Min er ude i alle døgnets lyse timer. Fra omkring 8 morgen til klokken 16-17 stykker om eftermiddagen og til sommer går hun på døgnfold.
Jeg havde rykket, hvis det var mig
jan 2010
Følger: 22 Følgere: 20 Heste: 3 Emner: 5 Svar: 453
dec 2005
Følger: 60 Følgere: 84 Heste: 5 Emner: 17 Svar: 2.729
Det gjorde jeg selv sidste år, fordi min hest sku ha mere fold og en større lejlighed.
Og jeg ville gerne ha et 20x60 ridehus.
Jeg flyttede fra et mindre sted, til et mindre sted, men jeg havde stået der i 5½ år.
Men jeg har fået nye "venner" og min hest har det godt.
Jeg ville dog heller ik stå på et stort sted.
Så måske ska du se det som en chance, du får nye venner og din hest får den foldtid du ønsker + at det kun er godt for den med mere fold.
mar 2007
Følger: 35 Følgere: 41 Heste: 2 Emner: 284 Svar: 6.327
Så kan du jo tage op sommergræs det andet sted og se o´m det er noget for dig. Og hvis du kan lide det kan du jo blive der.
apr 2008
Følger: 16 Følgere: 27 Heste: 2 Emner: 136 Svar: 1.697
mine har altid være på fold hele dagen hele året. Så når jeg har haft hestene ude, ja så har det været det vigtigste for mig.
så hvis du syntes at det er for kort tid, ja så ville jeg flytte den. tænk på at hesten bor der i 24 timer i døgnet - du er kun på besøg
mar 2010
Følger: 18 Følgere: 21 Heste: 3 Emner: 90 Svar: 386
apr 2013
Følger: 41 Følgere: 35 Heste: 4 Emner: 94 Svar: 436
Hjælp! Dilemma!!