692 visninger
|
Oprettet:
SU venlig opstaldning {{forumTopicSubject}}
Hej. Jeg står og skal flytte til Odense til sommer grunder uddannelse og vil lige høre om der findes SU venlig opstaldning nær Odense? Muligvis cykel afstand
Har ikke lige p.t. tænkt mig at tage hesten med men vil da lige høre hvilke muligheder der findes på den lille ø
mar 2008
Følger: 19 Følgere: 20 Heste: 6 Emner: 4 Svar: 230
Ved ikke hvad du tænker er SU-venlig priser, men både den gang jeg læste og da jeg var tilbage sidste år, var der fere studerende :D. Om afstanden er for lang kommer an på hvor man bor i Odense, jeg valgte et kollegie der lå i den retning hvor stalden lå og ved at nogle cyklede inde fra centrum.
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 36.948
Broløkke er SU venligt, men der er ofte venteliste :o)
Så hvis du vil finde noget SU venligt og ikke vil ud og cykle, så må du på offentlig transport - for så findes der SU venlige steder, hvis man ikke kræver fx ridehus.
Men du kan melde dig ind i facebook gruppen her:
https://www.facebook.com/groups/hestefolkfynudstyr/?fref=ts
Og søge opstaldning. Bare skriv dine krav til pris - ellers får du tilbudt alle rideskolerne omkring Odense ;o)
okt 2008
Følger: 18 Følgere: 16 Heste: 1 Emner: 58 Svar: 115
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 36.948
Der står priser på hjemmesiden :o)
mar 2008
Følger: 19 Følgere: 20 Heste: 6 Emner: 4 Svar: 230
Tøjsbo har deres priser på hjemmesiden. Foder betaler man an på hvor meget hesten spiser - jeg har ponyer så derfor brugte jeg ikke helt så meget på det.
Jeg har begge gange valgt med udmugning da det gav mig nogen frihed. Folk derude er super venlige og gode til at hjælpe hinanden.
SU venlig opstaldning