{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SU venlig opstaldning
  • #1   24. jan 2015 Som studerende havde jeg mine opstaldet på Tøjsbo ( hjemmeside http://www.xn--tjsbo-vua.dk/ ved ikke om mit link virker eller søg på tøjsbo) og har faktisk også haft dem der det år jeg lige har boet i Odense. Det et sted jeg er super glad for og hvis jeg flyttede tilbage til Odense ved jeg hvor jeg ville opstalde dem.

Ved ikke hvad du tænker er SU-venlig priser, men både den gang jeg læste og da jeg var tilbage sidste år, var der fere studerende :D. Om afstanden er for lang kommer an på hvor man bor i Odense, jeg valgte et kollegie der lå i den retning hvor stalden lå og ved at nogle cyklede inde fra centrum.

• #2   24. jan 2015
    Broløkke er SU venligt, men der er ofte venteliste :o)

Så hvis du vil finde noget SU venligt og ikke vil ud og cykle, så må du på offentlig transport - for så findes der SU venlige steder, hvis man ikke kræver fx ridehus.

Men du kan melde dig ind i facebook gruppen her:
    https://www.facebook.com/groups/hestefolkfynudstyr/?fref=ts

Og søge opstaldning. Bare skriv dine krav til pris - ellers får du tilbudt alle rideskolerne omkring Odense ;o)

• #3   24. jan 2015 Mikki: jo, tænker prisvenlig for studerende. Må jeg spørge hvad du kom af med da du stod der ude? smiley inkl. Foder, hø osv.

• #4   24. jan 2015
    Der står priser på hjemmesiden :o)

• #5   24. jan 2015 Jo viste godt hvad du tænkte, men hvor meget man har råd til at betale er jo lidt an på hvilkne andre udgifter man har.

Tøjsbo har deres priser på hjemmesiden. Foder betaler man an på hvor meget hesten spiser - jeg har ponyer så derfor brugte jeg ikke helt så meget på det.

Jeg har begge gange valgt med udmugning da det gav mig nogen frihed. Folk derude er super venlige og gode til at hjælpe hinanden.

Kommentér på:
SU venlig opstaldning

Annonce