{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.094 visninger | Oprettet:

CSF
CSF
Følger: 1 Emner: 107 Svar: 1.917

Egen hest + part på anden hest? {{forumTopicSubject}}

Spørgsmål til hesteejere: Har i part på en anden hest end jeres egen og hvorfor?

Jeg har ikke redet andet end et par hyggeture med lammeskindssadel i de sidste 2 år+. Og jeg SAVNER at ride. Når jeg ikke har min træning, så har jeg bare intet at lave...

Jeg arbejder som vikar i en butik og fodrer dyr i weekenderne, men sadel, omstopninger, undervisning, ridehuskort (står et sted uden faciliterer) osv løber jo hurtigt op.
Jeg vejer desuden 70-72kg pt, så en hest på 600kg er jo klart at foretrække fremfor min lille fjordhest på 139. smiley

Det er jo ikke så svært at tabe sig, men motivationen mangler virkelig, når man alligevel ikke har mulighed for at ride, når man vejer det, man skal pga økonomi ( guderne må vide, hvor lang tid det tager at få et fast arbejde smiley )

Derfor tænkte jeg, det kunne være meget fedt at låne en andens hest en gang om ugen fx og så få undervisning i ny og næ og så bare fortsat lade min egen gå som foldhest (den skal ikke sælges). Det koster jo knap så meget. smiley

Har i selv stået i situationen og hvad gjorde i?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Egen hest + part på anden hest?