{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  annonce hjælp
  • #1   11. jan 2015 En del af billederne er bittesmå og man kan ikke se hvad det er næsten.
    Og så ville jeg nok skrive stamtavle ind (-:

• #2   11. jan 2015 jeg synes at der står en tilpas mængde tekst og passende info smiley
    ja, nogle af billederne er lidt små smiley
    sikke en skøn hoppe though, held og lykke med salget smiley

• #3   11. jan 2015 det er desværre ik muligt og gøre dem større her hvorfor ved jeg ik

• #4   11. jan 2015 Jeg ville få taget nogle bedre billeder og så korrekturlæse teksten. Informationen i teksten virker fint, hertil skal så også tilføjes at jeg ikke er sat specielt ind i islænderverdenen smiley

• #5   11. jan 2015 Grundet skilsmisse sættes min sorte perle til salg. Der er mulighed for kåring, alrid og luksusture mm.

Milla er en super skøn og feminin hoppe på snart 6 (2009) og 139 cm høj.
    Hun er tilredet i juli 2014 og har siden deltaget i stævner, fællesture og kursuser ,alt sammen uden bøvl og reagerer ej hellere på hingste når hun rides i hendes brunst periode.

Milla kan rides af de fleste og har tølt som fortrunken gangart. Hun kan rides i tølt i flere tempoer og uden tøjle kontakt, hun tølter også uden udstyr (uden sadel, hovedtøj, klokker, vægt, mm.). Hun er 100% trafiksikker også i tung trafik og rides gerne ud alene. Der er ingen problemer med trailer, hun går lige op og kan læsse af en mand.
    Milla har stået stille 3 uger i december og er igen startet op igen. Så slå til nu og få en helt unik perle til billige penge! Prisen vil stige i takt med træning og kondi.

Dette er sidste chance for at købe Milla, da hun bliver sendt til Tyskland til salg her den 1. februar. Prisen er derfor ændret da jeg helst ser hun bliver i Danmark.

Her har jeg rettet teksten for dig så den er grammatisk korrekt. Men du skal altså have nogle andre billeder, de dur simpelthen ikke!

• #6   11. jan 2015 jeg må rette lidt i teksten og få lidt bedre billeder lagt på

• #7   11. jan 2015 Hvis teksten skal være helt korrekt, så hedder det "alle tempi" og ikke "alle tempoer" samt "ej heller på hingste" og ikke "ej hellere på hingste" (-:
    Og som de andre siger, så ville nogle bedre billeder pynte (-:

• #8   11. jan 2015 ''hun tølter også uden udstyr (uden sadel, hovedtøj, klokker, vægt, mm.).''

Der er ingen grund til at nævne alt det udstyr hesten ikke har på, når der står UDEN udstyr.

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
    #9   11. jan 2015 Dårlige billeder, forvirrende tekst, ingen komma, og meget dårlig grammatik generelt.

Når man ser billederne ligner ingen af billederne den samme hest.

Det er underordnet at hesten skal sælges i Tyskland - du får det til at lyde som en dårlig hest ingen vil købe.

Det er underordnet at den sælges grundet skilsmisse smiley

!!!! Ved godt nogen har svært med grammatik, tegnsætning osv, men kommaer, store/små bogstaver og en mere struktureret tekst er altså alfa omega for en god tekst..

• #10   11. jan 2015 er skrevet fra mobil

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
    #11   11. jan 2015 Stutteri: det er underordnet..

På en mobil kan du også lave komma, og korrekt grammatik smiley

• #12   11. jan 2015 helt korrekt

• #13   11. jan 2015 Jeg er så ikke enig i, at det er underordnet at hesten sælges grundet skilsmisse. Langt de fleste købere vil vide hvorfor hesten sælges.

Kommentér på:
annonce hjælp

Annonce