{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
463 visninger | Oprettet:

Så er Victor tilbage ved mig igen :-) {{forumTopicSubject}}

For et par år siden havde jeg part på Victor og så i sommeren 2005 mig nødsaget til at opsige parten pga tid og økonomi.

Men, men, men det viste sig at jeg ikke kunne undvære ham.

Han var lånt ud et års tid til en anden pige og kom noget sølle hjem og helt forkert redet - med musklerne alle de forkerte steder og enorm underhals. Og desværre havde han også tabt meget vægt.

I oktober 2006 fik jeg ham så i udlån og han var noget så sølle da han ankom - og helt uden livsgnist.

Nu 4 måneder efter er han endeligt ved at ligne en hest igen. Han har taget godt på og har bygget muskler i overlinien, er kommet i god form og udviser stor glæde og energi. Bukker rundt på folden og hygger sig og arbejder som en - nårh ja - hest, når han er under rytter. Når man kommer ind i stalden står der altid en glad hest og brummer som velkomst.

Selvom der stadig er noget vej igen til han har taget det hele på og til han er i samme form, som da jeg opsagde parten, så er det skønt at have bamsen at ride på igen og både parten og jeg er vældigt glade for ham og træner koncentreret på, at han bliver en dygtig hest igen.

Og ejeren er heldigvis lige så glad for dette udlån, da hun kan se han er den samme gamle hest som vi kendte igen.

Hvad skulle jeg dog gøre uden den dejlige dreng?

(Bare et lille glædesudbrud herfra - skønt når alt former sig til det bedste!)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så er Victor tilbage ved mig igen :-)
Kommentér på:
Så er Victor tilbage ved mig igen :-)

Annonce