{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
899 visninger | Oprettet:

Stalddækken hvor mange gram? {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Jeg ønsker mig et stalddækken i julegave, men jeg ved ikke hvor mange gram det skal være på...
Min pony er klippet, (dog u. ben, hoved og sadelleje) ,men han har lige nu et vinterdækken på, 350 g. + hals og et tyndt regndækken m. fleecefoer (u. hals) udenover, udenfor på fold.

Men ville høre om hvor mange gram i tror et stald dækken til ham skulle være på? Altså gerne et der kan bruges nu, og fremover når det bliver koldere smiley Der står ofte en dør åben ca. 2-3 meter fra hans boks, ikke sådan at han får træk, men bare en lillesmule frisk luft, om DAGEN ikke om natten der bliver den lukket smiley Og der er ok mange heste i stalden, og normal højde til loftet i staldet.

Hvad tror i?? På forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stalddækken hvor mange gram?
  • #1   14. dec 2014 Altså... ude hos os er det ikke muligt at skifte dækken, så hun står med samme dækken inde som ude smiley

• #2   14. dec 2014 Jeg fatter ikke hvorfor det er blevet et hit at montere vinterdækken OG regndækken ovenpå smiley

Det må da fucke totalt med åndbarhed og pasform.. Hvis jeg var dig ville jeg nok hellere bruge julegave ønsket på at købe et kvalitetsdækken med liner system og højere deniere, så du kunne nøjes med 1 yderdækken..

Kan varmt anbefale Premier Equine med 1680 denier ..

• #3   14. dec 2014 Ja af med det regndækken... Et dækken af gangen eller liner system der er beregnet til det...

stalddækken ville jeg siger omkring 300 g

• #4   14. dec 2014 Okay tusind tak allesammen! smiley

• #5   14. dec 2014 Synes også det lyder mystisk hvorfor folk smider et regndækken ud over et andet regntæt dækken - kan ikke lige forstå funktionen af dette. Og som en anden nævner, det kan umuligt være godt i forhold til åndbarheden, det må blive utrolig ubehageligt for hesten når den står så mange timer med sådan et par dækkener. Tænk hvis vi rendte rundt med lag på lag jakker, det må heller ikke være rart smiley desuden kan det jo også have den modsatte effekt når vi tager for mange lag tøj på fordi vi ikke kan ånde, så det skal være noget som er beregnet til det. Det samme med hesten. Du kunne så have et stalddækken i rette tykkelse også have dit regndækken uden over dette på folden smiley

• Hopsi :-)
    Hopsi :-) Tilmeldt:
    nov 2014

Følger: 1 Følgere: 2 Svar: 140
    #6   14. dec 2014 Det er altid optimalt hesten har mindre på inde end udenfor. Mine går med 350g og den anden med 500 gram. Begge er fuldklippet over det hele. De har begge 220g på inde og er tilpas varme ligesom de er udenfor. Så jeg vil købe et med 200-250 gram hvis jeg var dig smiley

• #7   14. dec 2014 Mange tak smiley

Kommentér på:
Stalddækken hvor mange gram?

Annonce