527 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

mega bule feber? ?? mega bule feber? ??

Min hest står med en mega bule på ca 20x20 cm på halsen og har 39 i feber. Bulen er kommet fordi hun skulle ha bedøvelse pga scanning af liv mor dyrlægen kan Ik finde en blodåre men finder den lang om længe det var lørdag sidste uge. Og søndag er der en lille bule. Ringer til dyrlægen. Som siger den går i sig selv det gør den Ikke og vokser hurtig og hun får feber og er nu behandlet i uge med antibiotika. Og smertestillende. Men i dag virker det Ik længere og dyrlægen er igen på vej. Men hvad er chancen for at de kan fixe min elskede hest så hin igen kommer på benene hun har tabt sig meget og har Ik samme gnist længere ??????

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mega bule feber? ??
  • #1   6. dec 2014 Det lyder som en byld. Den skal skæres op og renses. Antibiotika kan ikke trænge derind, da den er indkapslet. Derfor skal den åbnes. Så burde det blive fint igen.

• #2   7. dec 2014 Dorthe man kan Ik skære den op da den sidder rundt om luft og spiserøret. Dyrlægen kunne intet gøre og derfor står hesten forsat med feber og plus. På 40 og får dit medicin hver morgen Men vi kan Ik gøre mere siger de

• #4   7. dec 2014 Den er Ik drægtig det har vi fået bekræfte. Det kan de Ik så længe den Ik er klar og blød til det ??

• #5   7. dec 2014 Kan du ikke forsøge at ringe til en anden dyrlæge? Det lyder ikke godt smiley

• #6   7. dec 2014 Det er skam forsøgt men da det er en forsikringssag. Da den er kommet fordi dyrlægen har stukket forkert vil de andre dyrlæge hospitaler Ik ta den

• #7   8. dec 2014 What??? De vil ikke hjælpe et dyr fordi det er en forsikringssag? De burde skamme sig sammen med forsikringsselskaberne. Håber det bedste for din hest! Hvordan har den det?

• #8   9. dec 2014 Den står for 12 dag med feber på 39 kan Ik styre bagparten fordi bulen trykker på nervebanerne til bagparten. Jeg har sat en slut dato er den Ik bedre fredag. Og dyrlægen Ik kan gøre det nogenlunde for hende bliver hun aflivet jeg kan Ik holde ud og se på det hun har tabt ca 70 kg og er Ik pæn længere og er ligeglad med flokken??

• #9   9. dec 2014 Har din dyrlæge ikke et samarbejde med et hestehospital? De må da kunne lægge et dræn. Med antibiotika kommer man ingen vegne, hvis det er indkapslet. Det kan simpelthen ikke trænge derind.

• JM
    JM Hjælpe-administrator

Følger: 82 Følgere: 77 Heste: 6 Emner: 51 Svar: 2.922
    #10   9. dec 2014 En dyrlæge må ikke nægte at behandle din hest uanset der er tale om en forsikringssag bare lige for at slå det fast, der skal en dyrlæge ud nu, det er imod dyreværnsloven at lade en hest gå i smerter i så mange dage, og TS det er ikke dig jeg anklager men de dyrlæger du har kontaktet som ikke kommer.

• JM
    JM Hjælpe-administrator

Følger: 82 Følgere: 77 Heste: 6 Emner: 51 Svar: 2.922
    #11   9. dec 2014 Hvis det var min hest så ringede jeg det nærmeste andet hestehospital og fortælle dem at den står med høj høj feber og ikke kan stå på benene så skal de nok komme på banen så må i tage forhistorien når de når frem.

Desværre kan du i hestens nuværende tilstand ikke transportere den hen til klinik da den ikke vil kunne holde balancen i trailer, så noget skal der ske smiley

• #12   10. dec 2014 Jeg må sige at jeg får altså også helt ondt i maven over at den stakkels hest bare får lov at stå og lide! Jeg har lige ringet til dyrlægen, som siger det samme som Jm. De må ikke sige nej til at behandle et dyr der har brug for hjælp. Så skynd dig at få fat i den hjælp din stakkels ven har brug for!

• #13   10. dec 2014 Dyrlægen har skam været både udgår to gange og i dag hun dog igen høj feber 39.1 trods medicin og Ja hesten har. Ondt det ved jeg godt. Vi har intet heste hospital inden for række vide desværre. Må se hvad de siger når de kommer igen idag

Kommentér på:
mega bule feber? ??

Annonce