510 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Rød eller stikkelhåret? Rød eller stikkelhåret?

Har aldrig haft en rigtig rød hest før, så plejer de at ha enkelte hvide hår primært på overlinjen og på siden?
Eller er han i virkeligheden stikkelhåret?
Får de flere hvide hår m alderen, ligesom en skimmel?
Han er 4, og det er vores første vinter sammen, så jeg kan ikke sammenligne mængden af hvide hår m tidligere vinterpelse smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Samle to små kommoder 450 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rød eller stikkelhåret?
  • #1   19. nov 2014 Den hoppe jeg rider kalder ejeren for rød, fordi hun jo er rød med rød man og hale - men hun har også lidt hvide hår under maven, lidt på overlinjen og en hel del lige ved haleroden.. Har aldrig hørt hende blive kaldt for stikkelhåret, men det kan da godt være.. smiley

"min" er 8, og synes ikke det rigtig har vokset så meget på hende, men jeg ligger heller ikke så meget mærke til det... Altså hun er ihvertfald ikke kridhvid under mave og på overlinjen, men ved hendes halerod er der masser, så det er ret tydeligt og hun har derfor også nogle hvide halehår lige i starten smiley
    lige et billede så du kan se hendes halerod smiley tror ikke jeg kan finde et billede fra siden, så man kan se hendes hår der..

Følger lige med, kunne da være rart at vide om "min" også er stikkelhåret smiley

profilbillede
  • #2   19. nov 2014 Selvom hesten evt er stikkelhåret, så er den jo stadig rød -stikkelhåret er ikke i sig selv en farvebetegnelse. hesten kan jo osse være f.eks. sort og stikkelhåret smiley

Men har den spredte hvide hår, så er den rigtigt nok stikkelhåret

• #4   19. nov 2014 Hvis det er den der hedder karneval på din profil så vil jeg kalde den rød, der er ikke nok hvide hår til at den er stikkelhåret smiley

• #5   19. nov 2014 Hvis du søger på Sanssousi i galleriet kan du se en stikkelhåret smiley

Kommentér på:
Rød eller stikkelhåret?

Annonce