376 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Ny foldmakker Ny foldmakker

Hej smiley
Ville lige høre andres erfaringer med at sætte en 2-3 årig (kan ikke huske alderen) sammen med en vallak som er 6 år.
Hingsten kender jeg ikke meget til (det er min venindes nye hest) udover at den ikke er særlig hingstet og opfører sig fint.
Min egen derimod kan godt være lidt af en bisse til tider. Han har de sidste 4 år gået med vores islænder hoppe (som vi nu har sat til salg)

Hvad har andre af erfaringer med at sætte to "drengerøve" sammen? smiley

De kommer til at gå kun de to sammen smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny foldmakker
  • #1   19. nov 2014 altså her hvor jeg arbejder (1 dage endnu smiley ) der smækker man bare hestene sammen, sidst efter et kæmpe salg stod der lige pludselig 22 heste som aldrig før havde mødt hinanden på 300 km2

Men lidt mere seriøst, så ville jeg nok bare forsøge at lukke dem på fold, så længe der er god plads så ville jeg ikke være bange for at gøre det smiley

• #2   19. nov 2014 Det var også det jeg havde tænkt mig. smiley Men skrev mere for at høre andres erfaringer omkring om det ville kunne gå. Vil helst ikke ende med en skadet hest igen. smiley

• #3   19. nov 2014 altså det er jo altid en chance man tager med de kære kræ, men jeg ville virkelig bare lukke dem på fold og så må man jo tage den derfra, så længe der er massere af plads tror jeg ikke på, at det bliver et problem.

• #4   19. nov 2014 Det må være det jeg gør så smiley

• #6   19. nov 2014 Min hest (vallak, 3 år) blev i fredags lukket sammen med to hopper, den ene på 8 (opføre sig som en unghest endnu xb) og den anden kender jeg ikk alder på (; der gik en halv time, så stod de alle tre sammen og nussede som om de altid havde gået sammen (; og vi havde endda frugtet det værste fordi den ene hoppe (på 8) er ret strid (;

• #7   19. nov 2014 Jeg ville mène at du sagtens kan prøve, men vær der og overvåg det. smiley

Kommentér på:
Ny foldmakker

Annonce