{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
156 visninger | Oprettet:

karakterer {{forumTopicSubject}}

hej.... det med at vi giver hinandens heste/ponyer karakterer synes jeg er en helt fin ide, men desværre er der mange der bliver dybt fornærmet over et 5 tal??? hvilket jeg ikke helt kan forstå for der er jo intet dårligt i at få 5!!!??? og vi vil vel alle gerne ha at vi er ærlige herinde. selvfølig skal der da så også være plads til at vi kan få vores karakterer udybet. vil så gerne spørge, når i giver karakterer, hvad giver i så efter??? giver i 7 for at gøre ejeren glad, eller fordi i virkelig synes at den hest bare har noget over sig som i ikke kan stå for???
håber på lidt feetback

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  karakterer
  • #1   20. sep 2004 Jeg stemmer efter hvad jeg synes om hesten. Specielt billederne er vigtige, de betyder meget for hvilken karakter jeg giver. Men altså karakter efter hesten ikke ejeren

• #2   20. sep 2004 Tjaa altså.. jeg blev overhovedet ikk sur..!! smiley

Ville bare lige godt vide hvad det var der gjorde at ivan ikk skulle have et 7 tal..!!

Og lige når man kommer ind og man så et 5 tal så rygR man altså temlig meget ned i karakter..!!

Men det R fint nok.. r nemlig steget nu.-.!! Kunne faktisk godt tænke mig at udfordre din hest.. Og så må vi jo se hvem der vindR smiley

Knuzz Lotte

• #3   20. sep 2004 det var heller ikke dig jeg henviste til med at blive fornærmet, men der er mange der bliver det!!! jamen er da helt med på en udfordring.... men hvordan gør man???? grin

Kommentér på:
karakterer

Annonce