Sims 3... Hjælp ! {{forumTopicSubject}}
hej ! Jeg har sims 3 kæledyr, lige pludselig gad min pc ikke at starte en Ny Husholdning. Den blev bare ved med at indlæse, så ringede jeg til min kusine (som har meget forstand på sims) og spurgte om hun vidste hvad der var galt. Hun sagde så at det er fordi der er for lidt plads på min pc, så enten skulle jeg købe mere ram eller få en ny pc. Men jeg måtte ingen af delene. Jeg har kun sims 3 og sims 3 kæledyr på den, og ikke så meget andet.jeg er godt og grundigt træt af det ! Så, derfor tænkte jeg på om det hjalp hvis man købte et nyt sims 3 kæledyr og afinstallere det gamle? Hvis nu nogle havde prøvet noget lignende? Hvad kan jeg ellers gøre?
mar 2008
Følger: 41 Følgere: 34 Heste: 9 Emner: 5 Svar: 182
aug 2004
Følger: 10 Følgere: 15 Heste: 7 Emner: 66 Svar: 228
Du kan altid forsøge at afinstallere og geninstallere spillet og se om det gør lidt i første omgang, evt. ryd op i din computer - nu ved jeg intet om hvor stor din computer er m.v. men der er desværre risiko for at problemet ligger i din computers kapacitet og så er det ikke nemt lige at gøre noget ved.
Skal selv have fyldt mere i min stationære, for at kunne køre Sims bedre, og min er ellers rimelig kraftig i forvejen, men fordi Sims og udvidelserne fylder MEGET og kræver, så skal der en god computer til.
Superirriterende
nov 2009
Følger: 118 Følgere: 216 Heste: 9 Emner: 100 Svar: 1.832
okt 2010
Følger: 14 Følgere: 16 Heste: 3 Emner: 64 Svar: 2.054
okt 2010
Følger: 14 Følgere: 16 Heste: 3 Emner: 64 Svar: 2.054
Men check dit C-drev, og se hvad der er af plads på den. (Højreklik og vælg "egenskaber", så kommer der en boks op der fortæller dig bl.a. hvor meget ledig plads der er)
aug 2012
Følger: 9 Følgere: 5 Heste: 3 Emner: 12 Svar: 23
Sims 3... Hjælp !