{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
665 visninger | Oprettet:

Sims 3... Hjælp ! {{forumTopicSubject}}

hej ! Jeg har sims 3 kæledyr, lige pludselig gad min pc ikke at starte en Ny Husholdning. Den blev bare ved med at indlæse, så ringede jeg til min kusine (som har meget forstand på sims) og spurgte om hun vidste hvad der var galt. Hun sagde så at det er fordi der er for lidt plads på min pc, så enten skulle jeg købe mere ram eller få en ny pc. Men jeg måtte ingen af delene. Jeg har kun sims 3 og sims 3 kæledyr på den, og ikke så meget andet.jeg er godt og grundigt træt af det ! Så, derfor tænkte jeg på om det hjalp hvis man købte et nyt sims 3 kæledyr og afinstallere det gamle? Hvis nu nogle havde prøvet noget lignende? Hvad kan jeg ellers gøre? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sims 3... Hjælp !
  • #1   11. nov 2014 Det problem havde jeg også. Det er hvis du har savedsims. Så bare gå ind under dokumenter, Electronic arts, sims 3, savedsims. Flyt filer derfra til skrivebordet, hvis du ikke vil have dem slettet, ellers kan du bare slette dem. Alt dette må du kun gøre når sims er slukket smiley

• #2   11. nov 2014 At købe et nyt spil ændrer ikke på om din computer er for lille til at køre Sims - og Sims kræver faktisk ret meget af din computer, så det kan sagtens være der problemet ligger. En ny computer er jo ikke noget man bare lige går ud og gør - og et er at sætte mere hukommelse i, noget andet er om dit grafikkort m.v. er up to date og kan følge med.

Du kan altid forsøge at afinstallere og geninstallere spillet og se om det gør lidt i første omgang, evt. ryd op i din computer - nu ved jeg intet om hvor stor din computer er m.v. men der er desværre risiko for at problemet ligger i din computers kapacitet og så er det ikke nemt lige at gøre noget ved.

Skal selv have fyldt mere i min stationære, for at kunne køre Sims bedre, og min er ellers rimelig kraftig i forvejen, men fordi Sims og udvidelserne fylder MEGET og kræver, så skal der en god computer til.

Superirriterende smiley

• #3   12. nov 2014 et nyt sims 3 kæledyr hjælper indet smiley min gamle stationære havde ikke nok krafik og havde næste ingen plads, da jeg fik sims 3 kæledyr. Min nye kan sagtens køre det. Så svaret ligger i mere plads på din computer eller en ny som kan køre det smiley

• #4   12. nov 2014 Har du hentet nyt fra exchange for nyligt, så prøv at se om det hjælper at afinstallere det.

• #5   12. nov 2014 Flere RAM giver dig i øvrigt ikke mere plads på din PC. RAM er kun arbejdshukommelse, og sims3 trækker maks 2GB. Du skulle enten defragmentere din nuværende harddisk, eller investere i en ny (eller flytte dine ikke-spil filer over på en ekstern HDD) for at få mere plads.

Men check dit C-drev, og se hvad der er af plads på den. (Højreklik og vælg "egenskaber", så kommer der en boks op der fortæller dig bl.a. hvor meget ledig plads der er)

• #6   18. nov 2014 Ja okay. Tak. Nu står jeg bare i det problem at jeg ikke kan finde serie kode til sims pets. Så jeg kan ikke downloade noget til det. Nogen der så kan hjælpe med det? smiley smiley

Kommentér på:
Sims 3... Hjælp !

Annonce