1.104 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Amerigo/Prestige Amerigo/Prestige

Hej.

Jeg ELSKER min Prestige sadel, men har fået oplyst, at den er for lang til min hest. Og da Prestige ikke laver sadler i 16.5", kun hele nummere er jeg nød til at skifte.

Har I nogen erfaringer med Amerigo? Jeg tænker på modellen Vega DJ eller DJ.

Jeg har tænkt på at, få Tattersall ud og tage mål. Er de gode? Hvem forhandler ellers Amerigo?

Er der et andet sadel mærke I kan anbefalde?

Håber I kan hjælpe smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Amerigo/Prestige
  • #1   13. okt 2014 Hvis jeg skulle anbefale et andet mærke ville det helt klart være equipe. Har ikke siddet i så god en sadel, som den equipe jeg har nu smiley

• #2   13. okt 2014 Seidl sadler forhandler Amerigo - og de er super søde og rigtig dygtige smiley
    Jeg kan godt anbefale Amerigo - vi skriftede den bare desværre fordi den ikke passede på min hest længere, da han havde fået rigtig mange muskler, og så kunne vi ikke tilpasse den ved bommen, så den passede 500%. Men jeg kan godt anbefale det mærke !

• #3   13. okt 2014 Nu har jeg prøvet lidt forskellige modeller fra Amerigo, og vega'en er klart den lækreste hvis du spørger mig smiley nu hvor du er fra Sjælland vil jeg anbefale tattersall, det var dem jeg havde kontakt til med henblik på køb. Men da jeg er fra Nordjylland anbefalede de at jeg kontaktede Seidel sadler. Må dog indrømme at den bedste service kom fra tattersall! De var virkelig behagelige og hjælpsomme!! smiley

Men vil så sige at der for mit vedkommende ikke fås bedre sadler en Passier. Desværre skal jeg bare ud og ofre i en helt ny passier hvis jeg skal have en hesten kan gå med, grundet en skade i bækkenet. Derfor blev det til en OS Profi Dynamic SF som også er en rigtig lækker sadel! Amerigo viste sig desværre også at have samme problem som passier ved brugte sadler.

• #5   13. okt 2014 Jeg kan klart anbefale amerigo. Min amerigo classic er den absolut bedste sadel jeg har ejet smiley (og jeg har/ haft haft MANGE forskellige sadler)

• #6   13. okt 2014 Jeg har glemt at skrive det er spring sadel jeg skal have ??.
    Tak for alle gode råd indtil nu. Når I skriver Equipe, hvem forhandler dem? Og er de gode til sadel tilpasning?

Kommentér på:
Amerigo/Prestige

Annonce