Forvirret. {{forumTopicSubject}}
Hej Hg.
Jeg står i den situation at jeg er blevet forvirret over hvad jeg skal med min pony. Om jeg skal prøve at sælge igen, eller om jeg skal udlåne eller have en part? Der går 10.000 tanker rundt i mit hoved lige nu.
Jeg elsker min pony over alt på jorden, men er på det sidste begyndt at gå død i hende igen.
Sidste år satte jeg hende til salg, men måtte tage hende af marked da jeg måtte erkende at jeg ikke havde råd til hest i længden, jeg havde ellers fundet et par, jeg gerne ville have været ude og prøve.
Jeg har ikke haft snakken med min mor endnu, da hun helst ikke ser at jeg vælger vejen at sælge, da jeg har haft min pony siden hun var føl.
Det er utroligt svært valg, da jeg på den ene side elsker hende og ikke ville kunne leve uden hende, men på den anden side er vi på en måde gledet lidt væk fra hinanden og jeg mangler nye udfordringer.
Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre? Lige nu er jeg så forvirret og mit hoved er et stort kaos.
Blogger
Følger: 944 Følgere: 3038 Heste: 16 Emner: 296 Svar: 7.798
Hesten er jo ligeglad, så i bund og grund er det jo helt alene hvad DU føler er korrekt
Blogger
Følger: 944 Følgere: 3038 Heste: 16 Emner: 296 Svar: 7.798
jan 2007
Følger: 105 Følgere: 179 Heste: 3 Emner: 353 Svar: 3.401
Mon ikke du med tiden får lysten igen - eller du kan gøre noget for at få interessen tilbage, f.eks. undervisning, jordtræning, skift af ridestil eller noget?
Jeg har også haft min pony siden hun blev født, og jeg kan også blive rigtig træt af hende/heste nogle gange - især i efteråret/vinter perioden, men jeg får altid lysten tilbage igen. Jeg ville aldrig kunne sælge hende, netop fordi hun er min baby som jeg har haft så længe
Hvis du bare er gået helt død i det og slet ikke har lyst, så vil det bedste for jer begge jo være at du går af med hende.
Ellers kan du overveje udlån? Så du stadig ejer hende og ikke mister kontakten med hende. Eller måske holde en pause og få en anden til at ride og tage sig af hende. Måske kommer du til at savne hende helt vildt, eller også har du det egentlig ok - og så ved du nok hvad der skal gøres
jan 2007
Følger: 105 Følgere: 179 Heste: 3 Emner: 353 Svar: 3.401
sep 2011
Følger: 30 Følgere: 29 Heste: 1 Emner: 1 Svar: 25
okt 2008
Følger: 382 Følgere: 385 Heste: 6 Emner: 122 Svar: 649
Forvirret.