{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.093 visninger | Oprettet:

Træls hoppe :( {{forumTopicSubject}}

Den ene af mine damer, Money det store skrummel smiley

Når hun går i brunst, så starter hun med at være hysterisk, hviner over hvad som helst, gerne med små hyl smiley

Det tager vel 1-2 dage i den tilstand, så bliver hun melankolsk, apatisk, gider ikke rigtig spise sin mad, skal lokkes med gulerods-bidder i fodret. vender hellere måsen til, og lægger sig i den anden ende af boksen, og forsøger at rulle sig smiley en opførsel der får mig til at tænke : GUD HUN HAR KOLIK smiley

Men nej, det er fordi der intet sker, hingsten er jo blevet vallak, og er pænt ligeglad med hende, han synes da det er ok at hun nærmest følger ham som en skygge på folden, hvem kan ikke godt lide at være feteret og populær smiley

Jeg synes det er trælst, fordi hver gang bliver jeg nervøs for om hun er syg.
Gad vist om hun ændrer adfærd med tiden, det må da gå op for damen at han ikke kan eller vil gøre noget ved *sagen*

Andre der har hopper der udviser en træls adfærd under brunst ? altså ud over den sædvanlige * fnidderlighed* smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Træls hoppe :(
  • #1   4. okt 2014 Min mors hoppe havde også en rigtig træls brunst, men det viste sig at hun havd eproblemer med den ene æggecyste (staves det sådan?) og dette satte hendes hormonbalance i uorden under brunsten. Både hendes mor og mormor havde været lidt på samme måde, så det er højst sandsynligt noget hun har arvet.
    Nu er hun til gengæld rigtig flink, men dog stadig (af gammel vane) lidt utryg hvis man trykker hende bag det venstre ribben. Før i tiden kunne hun flippe helt ud hvis bare man børstede hende der, men det er heldigvis gået over smiley

• #2   4. okt 2014 Har os sådan en hoppe stående. vi fik en hormon behandling til hende fra doktoren og nu er hun meget mere stabil smiley

• #3   4. okt 2014 Jeg tænkte på om man kan give hende det der perfekt gentleman.

Det hed forhen nougthy gelding and mare .

• #4   4. okt 2014 Tror du mener : stroppy mare smiley
    Hjalp i hvert fald rigtigt meget på vores der nærmest var u-ridelig ( schenkel hys - måtte IKKE røre ) og ikke til af få ud fra folden / væk fra vallaken - der heller ikke vidste hvor han skulle til smiley = meget frustreret hoppe smiley

• #5   4. okt 2014 Hvor er jeg dog glad for min pony smiley jeg lægger slet ikke mærke til når hun er i brunst smiley det eneste der afslører det er at hun tisser lige når hun kommer ind, og det lugter sådan sødlige i det, men ellers er der intet at mærke på hende smiley føler mig ret så heldig smiley

• #6   4. okt 2014 Jeg har brugt Stroppy mare til min hysteriske hoppe, og med rigtig god effekt! smiley

• #7   4. okt 2014 Rigtig mange af de hopper med ekstrem adfærd under brunst har forstørrede folikler eller andre problemer i formeringsorganerne. Så det ville jeg først og fremmest få tjekket.

• #8   4. okt 2014 Kan anbefale askhims urter, deres hoppeblanding...har rettet 2 hopper op i deres cyklus og ikke mærket til noget siden....
    Zink tilskud kan dæmpe brunst hvis de er meget plaget...men få undersøgt hoppen, askhims urter skader intet og kan også anbefale deres sommerblanding mod sommerens trælse insekter, undlod blandingen i år og det har jeg fortrudt MANGE gange...så det er helt sikkert blandingen bliver købt til foråret smiley

Kommentér på:
Træls hoppe :(

Annonce