{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
594 visninger | Oprettet:

Jeg vil finde min bedsteven igen ! {{forumTopicSubject}}

Hej alle smiley
Det er lige godt 2 år siden jeg sagde farvel til min aller bedste ven, nemlig min part, Tilde smiley
Jeg har siden da, savnet hende SÅ meget, men har forsøgt at finde hende i et stykke tid, og må indse, at jeg må søge hjælp udefra.
Tilde hed oprindeligt Susan da hun kom fra hestehandleren Lars Frederiksen, hendes navn blev lavet om til "Tilde" da hun kom til Vemmelev Ridecenter, hvor jeg fik æren af at knytte bånd med hende. Jeg håber, i kan hjælpe mig! Jeg vil så gerne vide, om hun har det godt smiley - Hun er under min profil, hvis i vil se flere billeder smiley
Mange knus fra Katja

http://hest.webgallerier.dk/galleri/548/628/471/2735248-anden-saerlig-race-tilde----solgt-3

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg vil finde min bedsteven igen !
  • #1   29. sep 2014 Jeg ved desværre ikke noget om hvor hun er henne. Men jeg kan give dig håb og fortælle dig at du aldrig må give op. Hvis du virkelig vil finde hende, så keep going.

Jeg ledte efter min gamle pony i godt og vel tre år, og til sidst lykkes det mig. Og pludselig var det alt besværet og tiden værd at se ham igen. Jeg håber at du finder din gamle part!

Kommentér på:
Jeg vil finde min bedsteven igen !

Annonce