982 visninger
|
Oprettet:
Vestbirk efterskole {{forumTopicSubject}}
Hej Alle!:)
Nu skal jeg måske over og se Vestbirk efterskole, som jeg glæder mig vildt til:) Jeg ville bare lige høre for en sikkerheds skyld, er efterskolen god og er der heste man kan "Leje"?
Jeg har set deres hjemmeside ville bare lige høre hvad i syntes kan den anbefales?:) Og er Lærene/Fagene gode?
MVH Anna:)
jul 2010
Følger: 89 Følgere: 88 Heste: 3 Emner: 23 Svar: 181
sep 2011
Følger: 71 Følgere: 72 Heste: 8 Emner: 4 Svar: 177
Men er ret sikker på, at man kan leje heste - Ellers kan man på Ladelund og Tronsø
sep 2006
Følger: 101 Følgere: 95 Heste: 5 Emner: 249 Svar: 889
sep 2008
Følger: 39 Følgere: 37 Heste: 2 Emner: 33 Svar: 330
jan 2011
Følger: 61 Følgere: 58 Heste: 5 Emner: 1 Svar: 54
Hvis du ikke har egen hest med, tror jeg kun du kan vælge ridning som valgfag
sep 2013
Følger: 29 Følgere: 29 Heste: 1 Emner: 6 Svar: 51
sep 2008
Følger: 106 Følgere: 105 Heste: 6 Svar: 10
Jeg udviklede mig utrolig meget på det år jeg gik der. Havde dog ikke hest med, men ved at der er gode muligheder eftersom at efterskolen har købt ridecenteret .
Synes I hvert fald at I skal besøge den hvis I overvejer.
Der er meget fokus på det boglige samt det "sjove" hvis man kan sige det!
Nogle heste-efterskoler ligger ikke så stor vægt på det boglige, og det synes jeg er forkert, for der er jo en eksamen man skal tage, om det er 9. eller 10. klasse .
Held og lykke alle sammen med at finde en efterskole for jer
feb 2012
Følger: 13 Følgere: 9 Heste: 1 Emner: 16 Svar: 89
nov 2006
Følger: 173 Følgere: 163 Heste: 2 Emner: 85 Svar: 869
Jeg havde egen hest med derned og de har siden Jens Lejsgaard blev forstander, fået rigtig meget styr på det!
Men ja, hvis du leder efter kompetente og egnagerede lærere, udfordringer, frihed under ansvar, nye venner og en hel masse nye oplevelser så synes heg at du skal tage ud og kigge. Jeg var rigtig glad for lærerne der, og fik et helt andet forhold til dem, end jeg nogensinde har haft til nogle andre af mine lærere.
Er stadig i god kontakt med skolen og har rigtig meget med den at gøre, selvom jeg var elev i 11/12 - så skriv endelig hvis du har spørgsmål, jeg kan svare på det meste!
Men husk på, at alle de svar du får er personlige meninger - et godt efterskoleår er ikke noget man får, men noget man tager. Det kommer ikke af sig selv, men man skal arbejde for det - og sådan er det altid et nyt sted! Det eneste du kan gøre er at give det et besøg, og se om det lyder som noget for dig!
nov 2006
Følger: 173 Følgere: 163 Heste: 2 Emner: 85 Svar: 869
Vestbirk efterskole