{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
982 visninger | Oprettet:

Anna E
Anna E
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 13

Vestbirk efterskole {{forumTopicSubject}}

Hej Alle!:)
Nu skal jeg måske over og se Vestbirk efterskole, som jeg glæder mig vildt til:) Jeg ville bare lige høre for en sikkerheds skyld, er efterskolen god og er der heste man kan "Leje"?
Jeg har set deres hjemmeside ville bare lige høre hvad i syntes kan den anbefales?:) Og er Lærene/Fagene gode?

MVH Anna:)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vestbirk efterskole
  • #2   25. sep 2014 Jeg har os tænkt mig at tage over og kigge på den til efterskolernes dag. Jeg har hørt den skulle være god smiley

• #3   25. sep 2014 De fleste jeg kender, som har gået der er blevet nogle goth-typer...

Men er ret sikker på, at man kan leje heste - Ellers kan man på Ladelund og Tronsø smiley

• #4   25. sep 2014 Jeg har gået der for nogen år siden. -var rigtig glad for at gå der! God skole, med styr på tingene..

• #5   25. sep 2014 Jeg gik der i ca 3 måneder for en del år siden og det var bestemt ikk noget hit..

• #6   25. sep 2014 Jeg skal gå der næste år og synes bestemt den lyder god!
    Hvis du ikke har egen hest med, tror jeg kun du kan vælge ridning som valgfag smiley

• #7   25. sep 2014 Hvor ligger den henne, og hvornår er det man kan besøge den? smiley

• #8   25. sep 2014 Jeg gik der selv i 08/09 ; og sidenhen har de fået utrolig meget styr på tingene. smiley Ham der var viceforstander dengang jeg gik der, er nu blevet forstander og har så godt et tag på unge mennesker.
    Jeg udviklede mig utrolig meget på det år jeg gik der. Havde dog ikke hest med, men ved at der er gode muligheder eftersom at efterskolen har købt ridecenteret smiley .

Synes I hvert fald at I skal besøge den hvis I overvejer.

Der er meget fokus på det boglige samt det "sjove" hvis man kan sige det!
    Nogle heste-efterskoler ligger ikke så stor vægt på det boglige, og det synes jeg er forkert, for der er jo en eksamen man skal tage, om det er 9. eller 10. klasse smiley .

Held og lykke alle sammen med at finde en efterskole for jer smiley

• #10   26. sep 2014 Går der nu, og det er super godt! Der er virkelig styr på tingene og man får prøvet en hel masse nye ting. Man kan enten vælge ride-linje med egen hest eller valgfag hvor man rider på en elevhest smiley

• #11   20. okt 2014 Jeg var rigtig glad for at gå der!
    Jeg havde egen hest med derned og de har siden Jens Lejsgaard blev forstander, fået rigtig meget styr på det!
    Men ja, hvis du leder efter kompetente og egnagerede lærere, udfordringer, frihed under ansvar, nye venner og en hel masse nye oplevelser så synes heg at du skal tage ud og kigge. Jeg var rigtig glad for lærerne der, og fik et helt andet forhold til dem, end jeg nogensinde har haft til nogle andre af mine lærere.
    Er stadig i god kontakt med skolen og har rigtig meget med den at gøre, selvom jeg var elev i 11/12 - så skriv endelig hvis du har spørgsmål, jeg kan svare på det meste! smiley
    Men husk på, at alle de svar du får er personlige meninger - et godt efterskoleår er ikke noget man får, men noget man tager. Det kommer ikke af sig selv, men man skal arbejde for det - og sådan er det altid et nyt sted! Det eneste du kan gøre er at give det et besøg, og se om det lyder som noget for dig! smiley

• #13   21. okt 2014 Jo, Jens er stadig forstander smiley

Kommentér på:
Vestbirk efterskole

Annonce