{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
333 visninger | Oprettet:

Pony bider i ALT {{forumTopicSubject}}

God aften hestemennesker!

Jeg er lidt på bar bund her... Min pony den gumler ganske enkelt i alt! Altså når vi står på staldgangen. Hun snupper grimer, gumler på dem. Binder knuden jeg har bundet hende i op og gumler på tovet.
Hun er ikke krybbebider eller noget i den stil.

Er der nogen, der kunne ske at have et bud på, hvorfor hun gør sådan?

På forhånd tak! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pony bider i ALT
  • #2   18. sep 2014 Kedsomhed kunne være en mulighed, men hun begynder så snart jeg sætter hende der... smiley
    Nej, hun er hverken stresset eller sur. Hun tager bare et eller andet i munden og så står hun stille og roligt og tygger på det. Det virker nærmest som om hun bare synes det smager godt. smiley

• #4   18. sep 2014 Ville skælde hende ud, eftersom det ikke er en opførsel jeg ville tolerere. Gider ikke at de skal gumle på alting, og det var det samme med min gamle part. Det var dog mest mit tøj hun skulle tygge i, tøjlerne, min mobil (som heldigvis overlevede, hurra for en 6 år gammel klodstelefon!) eller mine støvler. Jeg fik så til sidst lært hende, at det ikke var ok. Jeg skældte ud med stemmen og tog tingen fra hende, som hun tyggede på.
    Det var dog lidt svært det med støvlerne, fordi hun gjorde det, når vi var færdig med at ride, altså mens jeg endnu sad på hende. Hun drejede bare hovedet og tyggede på spidsen. Med puf fra støvlesnuden fik jeg da til sidst lært hende, at det ikke var ok at bide i dem. Hun forsatte dog med at slikke på dem, så de må have smagt godt smiley

• #5   18. sep 2014 Haha Hippie! Det lyder nu altså lidt sødt, men træls med telefonen. Hurra for at du ikke var på iPhone! smiley
    Jeg ved ikke helt om hun skal have skæld ud for det for, hvis det er fordi hun er nysgerrig vil jeg ikke tage det fra hende, da jeg elsker at hun er så nysgerrig. smiley Men er det fordi der er noget galt så skal jeg jo ha' løst det problem, der gør det. smiley

• #6   18. sep 2014 Hun var også bare en "baby" da jeg "fik" hende, så hun skulle da selvfølgelig lige smage på alting. Den lille gakhest altså ^^'

Det kan godt være, at din bare gør det af nysgerrighed, men ikke desto mindre ville jeg skælde den ud. Især fordi den ødelægger de ting den bider i. Kendte en pige, hvis pony altid endte med at gå rundt på gårdspladsen, fordi den gumlede så meget i sit torv at det knækkede smiley

Desuden, hvad nu hvis det var en andens grime den fik fat i? Så ville du jo skulle ud og give denne en ny grime, og det kan altså hurtigt blive dyrt. Det var i hvert fald af den grund jeg valgte at sætte en stopper for den adfærd hos min gamle pat, fordi det simpelthen blev for dyrt, at hun ødelagde mine og andres ting smiley

• #7   19. sep 2014 Min gamle hest puttede også alt i munden som et lille barn smiley tror bare det var af ren nysgerrighed og selvfølgelig en vane smiley

Kommentér på:
Pony bider i ALT

Annonce