{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.418 visninger | Oprettet:

Bedste sted at sælge hest + priser? {{forumTopicSubject}}

Der er masser af tråde om hvor det er bedst at sælge heste. Men har nogen et overblik over priserne?

- HesteGalleri
- HesteNettet
- Ridehesten
- Gul og gratis
- dba.dk

osv...

Nogle bud på en top 10 liste over bedste steder at sælge sin hest OG hvad det koster (bare for sidens basis-pakke - der er jo sikkert mange forskellige muligheder)??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedste sted at sælge hest + priser?
  • #1   18. sep 2014 Du kan måske finde de bedste steder men det er ikke den bedste årstid lige nu. Da jeg selv så på hest så jeg meget på gul og gratis, dba og hestegalleri. Jeg syntes, at de andre steder var dyre generelt. Der er dog også kommet mode i at sælge sin hest på facebook, men igen, hvad slags hest er det? Det har meget at sige. Der er sport i at købe f.eks. fjordheste for tiden (dem har jeg to af) jeg kunne for 2 år siden købe en fjordhest for 4000 klar til tilridning, de er dyrere nu. Hvis du sælger en hest, der er godt redet, så skal man måske søge andre salgssider som ridehesten og hestenettet, hvor man også kan ligge en video ind.

• #2   18. sep 2014 vil sige det kommer meget an på hvad det er for en hest/pony og hvad prisen er. F.eks. ville jeg sætte en god og dyrere hest/pony til salg på f.eks. Ridehesten.com, everhorse evt. hestenettet

og hvis det var i den billigere ende bruge f.eks. dba gul og gratis hestenettet osv

• #3   18. sep 2014 Jeg solgte min gamle hest på 10 dage, benyttet mig kun af ridehesten, betalte 199,- for 100 dage,

Jeg gad feks. ikke lave annonce her på HG da der er så mange useriøse.
    dba og heste-nettet, kigger man ikke rigtig på anden man søger heste til omkring de 10.000 - min hest lå i prisklassen 45.000, og havde mange seriøse henvendelser, og der var faktisk budkrig mellem 2 til sidst - hvor jeg valgte mellem køber

• #4   18. sep 2014 hvordan foregår det på facebook? poster folk det bare på deres væg og håber på salg, eller er det specielle grupper man skal med i? gerne links til nogle grupper?

• #5   18. sep 2014 Tit er det raceheste på facebook, såsom haflinger fjordheste og islændere, så søg under den race du har eller hvad du vil kalde den (dressurheste, springheste osv.) Der er en gruppe med heste til under 10.000 men jeg aner jo ikke hvilken hest du har.
    Det bedste er nok lokale steder, så folk kan prøve heste, hvis der findes lokalavis eller lokalt marked på internettet. Jeg solgte min fjordhest på bornholmermarked. Vi har også en lokal side på facebook for heste til salg på Bornholm. Det er købers marked for øjeblikket, så du slipper nok ikke for en masse spørgsmål. Jeg tror, at jeg selv spurgte til 10-12 heste før jeg bestemte mig for at købe min haflinger.

• #6   18. sep 2014 Everhorse synes jeg er god. Ellers ridehesten
    Synes der er mange useriøse herinde og på dba er det mest lavprisheste smiley

• #7   18. sep 2014 Når min en dag skal sælges så bliver han kun sat på Ridehesten. Jeg syntes der er så mange useriøse henvendelser på bla Hestegalleri, facebook og dba.. smiley

• #8   18. sep 2014 Følger lige med - skal nemlig til at sælge min hest.

• #9   18. sep 2014 Hygge/ selvskabsheste til under ti tusinde er dba gul og gratis
    Billige rideheste maks 30-40 tusinde heste-nettet
    Ridehesten er de seriøse dygtige konkurrence heste der sælges her smiley

• #10   18. sep 2014 på facebook er der forskellige grupper man kan melde sig ind i f.eks. Heste og udstyr eller heste/udlånes/udlejes/sælges - prøv at søge der er flere

Kommentér på:
Bedste sted at sælge hest + priser?

Annonce