{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  X høj
  • #1   17. sep 2014 Tror ikke man får flere x-høj, når man har brugt alle 20. Man har et begrænset antal, fordi folk ellers måske bare smed rundt om sig med "topkarakterer". De er intet værd, hvis alle får dem. smiley
    Tænk blot på, at man i forvejen normalt kun giver høj. Alle vil have høj, og alle giver høj. Også selvom det ikke er fortjent.
    Nogle skriver endda at man skal "begrunde en lav eller middel".. smiley

• #2   17. sep 2014 Nåååår okay, det rigtig nok smiley tak!

• #3   17. sep 2014 Ja, syntes lidt det er en "fejl". Altså middel, betyder at profilen er udmærket. Men folk bliver sure hvis deres profil kun er okay/udmærket xD
    Enig med Bidløse smiley

• #4   17. sep 2014 Det er da rart at få begrundt lav eller middel, så man ved hvad man kan gøre bedre - ellers er der jo ingen pointe i det smiley

Men ja TS, du har jo fået svar smiley

• #5   17. sep 2014 Selvfølgelig er det det. Men det er ikke velset herinde at få lav eller middel karakter, selvom det slet ikke bør ses som noget skidt. Det er bare lidt sådan herinde at: "Hvis du giver lavere end høj, så bliver jeg sur på dig!"

• #7   17. sep 2014 Nej, for høj viser jo at man har en tilfredsstillende profil - x-høj viser jo at man har en extra ordinær profil smiley

Lav og middel betyder jo lige netop, at man ikke har en tilfredsstillende profil, så det er da klart at man gerne vil have en forklaring, på hvorfor og hvad man kan gøre bedre smiley

• #9   17. sep 2014 Hvis jeg for lav eller middel vil jeg nu gerne have en grund til hvad jeg kan gøre bedre, specielt hvis vedkommende der har givet det ikke har en bedre profil selv smiley
    Men giver man så en middel eller lav tilbage fordi vedkommende jo ikke selv har noget der rækker til høj, så kaldes det åbentbart hævnkaraktere.

Så man skal vidst bare dømme først haha.

• #10   17. sep 2014 Nej, jeg synes da at man skal begrunde hvorfor den er ekstra ordinær. Vi ved jo alle at man ikke alle sammen har et super kamera, og hverken rider store stævner eller kan lave nogle vilde tricks. Så ved man da udmærket at den måske ikke altid fortjener en x-høj.

At sige man ikke giver x-høj, fordi billederne ikke er super skarpe, vil jo bare blive gentagelser smiley

Og ganske enkelt kan det være fordi man værner om de x-høje man har, til virkelig ekstra ordinære profiler, for dem er der ikke mange af.

• #12   17. sep 2014 Jo, men så hjælper man da menneskerne smiley

Men nej, kort sagt, jeg synes ikke man skal begrunde (læs: man må gerne!) at man giver en hest høj, og ikke x-høj. Man har trods alt et begrænset antal x-høje, som er ens helt egen sag, hvad man vil med dem smiley

• #14   17. sep 2014 Der er jeg altså enig med dig, Luna.
    Selvfølgelig skal man ikke begrunde en middel - det er jo i virkeligheden ikke ment som en dårlig karakter. Det er vel ligesom et 7-tal i karakterskalaen. Et 7-tal er jo en fin karakter? :o)

• #15   17. sep 2014 Nej det skal man ikke, men det er nu da alligevel rart at få at vide, hvad man kan gøre bedre smiley Men jeg har nu heller ikke sagt på noget tidspunkt at man skal begrunde middel smiley

Ligesom jeg gerne vil have at vide, hvad jeg kan gøre bedre hvis jeg får 7 smiley

• #16   17. sep 2014 Nej, men der er folk, som i sin profil skriver: "Begrund lav eller middel". Det er dem, jeg snakker om. Ikke dem, der skriver: "Hvis du giver lav eller middel, så må du gerne begrunde"... smiley
    Du tager lidt noget af min første kommentar, men forholder dig ikke 100% til hvad jeg skriver - derimod forventer du, at jeg skal forholde mig til alt det, du skriver. Det giver ikke helt mening. :o)

• #17   17. sep 2014 Jeg forventer skam ikke noget som helst - du må kigge som du vil på hvad jeg skriver smiley

Jeg kan ikke se hvordan du er nået frem til den konklusion.

Men altså jeg kan ikke se, hvad der skulle gøre at man ikke kan begrunde hvad man giver til hesten - jeg knytter da oftest også en kommentar til når jeg giver høj, og for dens sags skyld x-høj. Det er jo ikke så besværligt, og når bruger gerne vil have begrundelse, er det så ikke bare at give den begrundelse, og sige hvad der kan gøres bedre? smiley

• #18   17. sep 2014 Jo, du svarer i din første besked herinde på min første besked. Du tager noget af min besked, den del, hvor jeg skriver, at folk vil have begrundelse for lav eller middel.
    Du læser bare ikke, at jeg skriver om de folk, der vil have begrundelse. Dem, der bliver sure over en lav eller middel.
    Derfor giver det slet ikke mening ift. tråden her, at du skriver om dem, der gerne vil have begrundelse for karakteren så længe den er lavere end høj.
    Og hvis du virkelig vil skrive om dem, så har det i hvert fald ingen relation til mine kommentarer, idet vi ikke skriver om det samme.

For selvfølgelig vil jeg da også gerne have en begrundelse, uanset om jeg får lav, middel, høj eller x-høj. Jeg vil gerne vide, hvad der er godt, og hvad der er mindre godt. Det vil alle vel - uanset karakteren.

• #19   17. sep 2014 Jeg kan stadig ikke se problemet i at folk vil have en begrundelse? Man kan da bare begrunde, eller lade være med at bedømme smiley

Ja, jeg svarer på din bemærkning, men det er ikke det samme som at forvente smiley

• #20   17. sep 2014 Jamen jeg synes bare det er dumt, at nogle ligefrem bliver sure over at få en middel. For middelkarakter er ikke dårlig. Det er i virkeligheden essensen af noget, jeg skriver i første kommentar:

"Tænk blot på, at man i forvejen normalt kun giver høj. Alle vil have høj, og alle giver høj. Også selvom det ikke er fortjent.
    Nogle skriver endda at man skal "begrunde en lav eller middel".. "

Altså; hvis alle havde ubegrænset x-høj, så ville folk være sure, når de "kun" fik høj. Ligesom nu, hvor alle smider om sig med høje karakterer, fordi "det er normen" og "alt under høj er dårligt".
    Det er som hvis jeg forventede 10-taller for alle mine opgaver, fordi "alt andet er ikke-bestået." :o)

• #21   17. sep 2014 Det er jo lige netop derfor de vil have den begrundelse - ellers ved de jo ikke om der er hold i at de 'kun' får middel eller lav.

Men det er rigtigt nok - man ville nok forvente x-høj, hvis de var ubegrænsede, men derfor er det jo ikke en grund til ikke at begrunde den lave eller middel. Det ændrer jo ikke noget, at man ikke synes folk kan forlange en begrundelse. Om der står "Du må meget gerne begrunde" eller om det står "Begrund" er vel på grænsen til flueknepperi? smiley

• #22   17. sep 2014 Jamen igen... nu svarer du ikke på det, jeg rent faktisk skriver.... Jeg tror, at du misforstår mig.
    Det har i virkeligheden slet ikke noget at gøre med, om man bør begrunde eller ej. Jeg mener rent faktisk bare, at det er ærgerligt, at det herinde er forkert at bruge middel og lav, fordi "alle skal have høj".

Hvad folk skriver er lige meget. Det handler blot om, at det skal være nødvendigt at begrunde en middelkarakter, men ikke nødvendigt med en høj. Altså at man skal føle, at profilen ikke er tilstrækkelig, når man "kun" får en middel. Jeg mener intet ondt, når jeg giver en middel karakter. For mig er det en helt udmærket profil. Men det er bare en forkert tanke herinde, og det er det, der er ærgerligt.
    Det ville blot blive endnu værre, hvis man havde ubegrænsede x-høje. For så var høj heller ikke tilstrækkelig mere.

• #23   17. sep 2014 Jeg forstår dig udmærket, og kan heller ikke se noget galt i at give middel så længe man begrunder den. Du kører bare lidt i to spor, da du både snakker om de der 'kræver' en forklaring og at middel er blevet utilstrækkelig? smiley

• #24   17. sep 2014 Jamen grunden til at folk kræver begrundelse for middel er jo netop fordi, at en middel karakter er utilstrækkelig. Hvis man så tog skridtet videre og gjorde x-høj ubegrænset, så ville folk også kræve begrundelse for høj og føle af en høj er en dårlig karakter......

• #25   17. sep 2014 At man vil have en forklaring er jo ikke lig med at den er utilstrækkelig smiley

• #26   17. sep 2014 Men den er jo netop utilstrækkelig. Folk bliver sure over at få en middel og hvis ikke man begrunder den, så går verden af lave.

• #27   17. sep 2014 Og derfor begrunder man den? smiley Kører det ikke lidt i ring? smiley

• #28   17. sep 2014 Og det er det. Hvorfor nødvendigt at begrunde en middel, når man ikke behøver begrunde en høj? Er du ikke lidt træt? smiley

• #29   17. sep 2014 Fordi når man er nået x-høj, så kan det ikke blive bedre. Det kan det jo så tydeligvis når den står på middel, derfor smiley

Ja, jeg er sådan set lidt træt, men det behøver du ikke bekymrer dig om, ellers tak smiley Det er nu heller ikke fordi jeg synes det kommer til udtryk her smiley

Forresten, hvad svarede du overhovedet på? smiley

• #31   17. sep 2014 Der skulle have stået høj - at man ikke behøver begrunde en høj.
    Jeg spørger, fordi du ikke forstår hvad jeg skriver, men i stedet for mener, at jeg kører i ring. Det gør jeg vel også - men så kan du jo tage at starte med at læse mine beskeder.
    Eventuelt bare skrive, at du er uenig, hvis du mener du forstår mig, men ikke er enig. Så er den vel heller ikke længere.

• #32   17. sep 2014 Hvorfor er det man ikke må få begrundelse for middel/lav? Hvorfor er det noget at vende øjne af, at folk gerne vil have en bedre profil = begrundelse?

Og hvorfor skulle man klage over en høj? smiley

• #33   17. sep 2014 Hvorfor klage over middel? Middel er en god karakter.

• #34   17. sep 2014 Hvis der skal begrundelse til middel, skal der vel også begrundelse til høj. For man kan stadig få en bedre profil, selvom man får høj. smiley

• #35   17. sep 2014 Jeg er ikke uenig, og jeg læser dine beskeder. Jeg kan bare ikke forstå hvad problemet er. At folk ikke synes middel er tilstrækkelige uden en begrundelse - det kan jeg da sagtens sætte mig ind i. Middel bliver jo netop tilstrækkelig, når der følger en begrundelse med.

• #36   17. sep 2014 Jeg giver op. Godnat. smiley

• #37   17. sep 2014 Det er jo der vi er så forskellig Bidløse smiley

Som eksempel var jeg sjældent tilfreds med karakterer under 10, og jeg ville da stadig gerne have en begrundelse, over hvordan det kunne blive bedre. Det nytter jo intet, hvis ikke man stræber efter det bedste - for mig smiley

Men ja, der er ingen der har sagt høj ikke skal bedømmes smiley

• #38   17. sep 2014 Direkte taget ud af din kommentar #12:
    "Men nej, kort sagt, jeg synes ikke man skal begrunde (læs: man må gerne!) at man giver en hest høj"

• #40   17. sep 2014 Og din pointe med det er? Der er stadig ingen der har sagt at høj ikke skal bedømmes smiley

• #41   17. sep 2014 Jeg vil også have min kæreste på HG til at hjælpe mig med at forklare hvad jeg mener. Misundelse herfra til dig Madsen smiley

• #42   17. sep 2014 Jaaaa, han er da så sød. smiley

• #43   17. sep 2014 Haha, det var da smart.. smiley

• #44   17. sep 2014 De mænd der de kan bare bedre fatte vores ord og omformulere dem. Det faktisk lige til at blive irriteret over! haha

• #45   17. sep 2014 Hm, ved ikke om jeg vil kalde det smart. Han er bare af samme mening som jeg, og når nu han også er interesseret i heste og ridning, så er han også herinde. smiley Han deltager så også i forummet nogle gange. Så de tråde vi begge deltager i, er vi altid enige. Jeg har ikke bedt ham formidle min mening videre smiley

Men ja - jeg er nok heldig at han kan forstå mig, når andre ikke kan. Og så kan han jo bare forklare, hvis jeg slet ikke fungerer..... smiley

• #46   17. sep 2014 Ej det forventede jeg nu heller ikke, det var mere ment som beundrene.

Jeg sidder her og læser alle dine svar igennem til Nikoline, og alle de svar du har givet, formår din kæreste smide på bordet i et indlæg og BOM forstod jeg det meget bedre hvad du egentlig mente.
    Ikke fordi jeg ikke forstod dig før, men jeg forstod hans bedre haha.

Så ja, det var ren beundring herfra smiley

• #47   17. sep 2014 Det var også mest til Nikoline... Det er ikke sådan "hey skat, støt mig lige" smiley
    Han gør det af sig selv, fordi han kan...

Men ja - det er nogle gange svært at få skrevet tankerne ordentlig ned. Nogle gange kommer Kasper ind i tråden, andre gange må jeg bare erklære mig enig med andre smiley

• #48   18. sep 2014 Jeg har altid grint lidt over Kaspers "opbakning" i forum (-: for det starter tit med at det er dig, Bidløse, som er uenig med en, også kommer Kasper til. Om det er meningen eller ej, så virker det bare som om han kommer til "undsætning", hæhæ (-; ikke noget ondt ment, men det er bare lidt sjovt, hvordan man (eller i hvert fald mig) bare sidder og venter på Kaspers besyv (-:

• #49   18. sep 2014 Det må jo så være din mening, Katrine. smiley

• #50   19. sep 2014 Det sjove er, at vi er af samme mening.
    Jeg har læst dine svar til DD, og prøver også at pointere at det virker sådan, selvom det sikkert ikke er virkeligheden. Jeg har da intet imod det, og synes da bare det er fedt for dig, at I kan dele samme interesse.

Ingen grund til at blive fornærmet (-;

• #51   19. sep 2014 Hvis du er af samme mening, så forstår jeg ikke din besked, for det er jo ikke det, du skriver smiley
    Desuden er jeg ikke fornærmet?

• #52   19. sep 2014 Glem det.

• #53   19. sep 2014 Det gør jeg så.

Kommentér på:
X høj

Annonce