Godt tilfreds x3 Godt tilfreds x3
Ja, det er måske ikke lige alle der ville være godt tilfreds med et sådan resultat, men det er jeg x3
I dag red jeg nemlig mit ALLERFØRSTE stævne - hvis vi da ikke medregner de 8 springklasser jeg har redet på ridelejr, der jo på den måde ikke er rigtige stævner - og det var ikke bare sådan lige til x3
- Banen var totalt smadret af regnen, der var virkeligt kæmpe vandpytter på banen trods de havde forsøgt at dræne den så godt de kunne.
- I dag - i klassen - var 3. gang jeg overhovedet red hesten, og havde forinden kun mulighed for at ride den i 5 minutter inden vi skulle ind, da der var pludselige ændringer (længere forklaring).
Så ja, skulle starte LC1 for hest - programmet var øvet så det sad bare, og ja, det gik da også med at huske det
Får 53.200 %, og er egentligt godt tilfreds med det, alt taget i betragtning
Nej vi vandt ikke, og ja, vi blev da også placeret som nr. 7 ud af 8, men det var en oplevelse at være med, og så er jeg så heldig med den hest (der er en venindes, derfor havde jeg ikke mulighed for at ride den utroligt meget inden), at den har gået landsplan - dog i spring for en del år siden - og at den derfor er så garvet en stævnehest Den har dog stået stille i et år grundet skade, og er først for et par måneder siden startet op med ridning igen
Jeg havde et mål om at gennemføre uden at ride helt forkert bane, og så gerne en procent på over 50, og det blev jo opfyldt
Hellere blive positivt overrasket - for jeg var overrasket over at jeg ikke var den der var lavest placeret da alle andre havde noget mere erfaring med stævner - end at have for høje forventninger og så blive skuffet
Andre der har haft det sådan :-)? Fortæl da gerne
apr 2014
Følger: 6 Følgere: 6 Heste: 3 Emner: 19 Svar: 231
nov 2009
Følger: 86 Følgere: 98 Heste: 9 Emner: 225 Svar: 5.285
nov 2008
Følger: 265 Følgere: 1263 Heste: 11 Emner: 201 Svar: 6.444
Jeg skulle starte et stævne på min dengang part (nu egen pony), og vi skulle starte LC/LB for 2'er pony.
På opvarmningsbanen valgte hun dog at tabe mig, så jeg landede på min arm og den (fandt vi ud af 2 dage efter, efter vi havde været på skadestuen) brækkede/en flig røg af knoglen og jeg skulle have gips på.
Så jeg regnede med at begge rundter ville gå af H til, men vi blev fejlfrie i begge og i LB'en tudede jeg af stolthed på vej ud af banen fordi jeg var så stolt, pony reddede min røv hele vejen igennem :').
Har faktisk video af LB'en herinde haha!
Og hvor ser I godt ud!
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 36.970
Er blevet disket i dag i to springklasser og er stadig super tilfreds med dagen ;o).
Billedet er fra opvarmningsbanen som vi tog et par super afslappede spring på bagefter.
okt 2006
Følger: 46 Følgere: 104 Heste: 6 Emner: 236 Svar: 5.156
Min gamle ven, som dog var en rutineret herre, var altid en fornøjelse at have med i byen, heldigvis for det er jeg ikke!
Vi red til 68 og 66 % og blev nr. 4 i begge klasser ud af 10+ starter, jeg var ovenud lykkelig, også selvom folk mente det var tilgrin at jeg startede LD
Nu er han desværre aflivet og jeg leger nu med en helt ny hest, som ikke er redet førhen på trods af hans 10 år, så det skal nok blive spændende første gang vi skal afsted, så må vi se om det er rytteren eller hesten der skaber sig mest
Men tillykke med det da, jeg har det sådan, at så længe man selv er tilfreds så skide værd med hvad andre mener.
Min undervisers ord "du skal ahve mål som ikke er afhænge af andre" Altså mål som ikke er afhænige af konkurenter, dommere ovs. Ikke mål som procenter og placeringer
jun 2011
Følger: 27 Følgere: 25 Heste: 4 Emner: 60 Svar: 192
for hold da op det så bare ikke godt ud.. haha
men ja bedre end forvente, og fik en stor fin sløjfe med hjem
jun 2008
Følger: 63 Følgere: 80 Heste: 4 Emner: 260 Svar: 3.214
Jeg har en typisk springhest - sådan en der bliver hysterisk, hidsig og hvis omstændighederne er rigtige, så lukker hun af for alt. Vi valgte så at starte dressur her i weekenden - havde bare sagt over 55% og ride korrekt bane, så var jeg tilfreds.
Vi red til 61.20% i LC1 og 58.18% i LC2 (hvor hun selvfølgelig gik i springhestemode og på ingen måde kunne slappe nok af til sådan noget kedeligt sandbaneridning!) - jeg var LYKKELIG da vi kørte hjem!
mar 2012
Følger: 25 Følgere: 24 Heste: 1 Emner: 60 Svar: 601
jul 2010
Følger: 62 Følgere: 51 Heste: 7 Emner: 139 Svar: 980
Godt tilfreds x3