{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Mounted Games
Her kan du finde information om mounted games. Læs alt om den spændende sport i blogindlægget.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  pony games/mounted games
  • #1   7. sep 2014 Min gamle pony på 135 var meget nem at hoppe af og på, så jeg tror omkring den størrelse vil være fint. Jeg er også 160. smiley

• #2   7. sep 2014 Pony games og mounted games er to helt forskellige sport.
    I mounted games må hesten ikke være større end 153 så vidt jeg forstår. Så ja din er desværre for stor. Kender dog ikke reglerne for pony games

• #3   7. sep 2014 Pony games kender jeg ikke så meget til, men du kan læse om Mounted games på www.mounted-games.dk jeg tror reglerne står derinde et sted smiley

• #4   8. sep 2014 130-135cm vil være en god højde til dig, alt efter ponys og din bygning smiley

• Trine J
    Trine J Tilmeldt:
    apr 2010

Følger: 3 Følgere: 1 Svar: 74
    #5   8. sep 2014 I ponygames behøver du ikke sådan lige kunne hoppe op på hesten fra jorden - det går slet ikke så stærkt som til Mounted Games smiley Jeg rider selv ponygames på min part - han er 178, jeg er 168 og vi har da været med til landsfinalerne på Vildhelmsborg de sidste to år smiley
    Det er da selvfølgelig en ulempe i nogle lege at han er så stor og han har måttet lære at stå HELT stille når jeg skulle samle sætte en kop på et bord eller en ring på en kegle - Det har taget lidt tid, men vi har en fest og det er bare skønt at "lege" lidt ind imellem, særligt om vinteren når skoven ikke altid er til at ride i med ham:)

• Trine J
    Trine J Tilmeldt:
    apr 2010

Følger: 3 Følgere: 1 Svar: 74
    #6   8. sep 2014 Kom lige til at tænke på en ting mere. jeg kan se du kun er 13 år, dvs. at du reelt har mulighed for at ride med i afdeling A, her er der ikke helt så mange lege og niveauet er typisk ikke så højt.
    Hvis du gerne vil det skal du dog finde en pony (altså en hest under 150) da et hold med en hest på skal ride i afdeling C.

• #7   8. sep 2014 Jeg har lånt den sødeste games pony til DM par i denne weekend. Hun er til salg og jeg kan kun anbefale den! Hun er 134 og vil være den perfekte lærepony! Hun er sød og nem at have med ud og havde jeg tiden og pengene til at ride 3, havde jeg købt hende! Hvis du søger en games pony, er dette en kæmpe mulighed for at komme hurtigt i gang. Skriv endelig pb smiley

Kommentér på:
pony games/mounted games

Annonce