{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
901 visninger | Oprettet:

SYGT !! Hest ramt af bil {{forumTopicSubject}}

Syndes lige jeg ville fortælle det her (:,

igår da min søster skulle køre hende kæreste hen til en ven fordi de skulle på skiferie., De køre så afsted. Lidt uden for varde, ser de en bil holde nogle meter væk fra dem., min søster råber så STOP! de stopper bilen, da de ser noget gå foran.,

Min søster stiger ud også er det en HEST xb., den var blevet ramt af en bil., Den var hel vild., Min søster fik den så beroliget., de fik ringet til politiet og en dyrelæge.,

Efter lidt tid kommer der en pige, det var hendes hest., den var løbet fra hende da den blev bange for et rådyr., den fik dækken på. og politiet kom.

Min søster kæreste for så nogle biler til at spærre vejbanerne da hesten bliver bange for ingen ting., + de fik politiet til at slukke alle deres blink da hesten ikke kunne tage det.,

Dyrelægen kom og sagde hesten have brækket lårbenet., og nok led., pigen tog så den flotte beslutning at hvis den led så skulle den aflives for det skulle den ikke igennem.,,

Har så ondt af denne pige, smiley hesten havde et føl der hjemme og var kun 4´er år., puuuha, da jeg fik det at vide, rystede jeg helt (hah ik marie xb).

Ville bare lige ud med det., var SÅ chokeret selvom jeg ik engang selv var der smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SYGT !! Hest ramt af bil
Kommentér på:
SYGT !! Hest ramt af bil

Annonce