901 visninger
|
Oprettet:
Anbefal en efterskole (Brøderup) {{forumTopicSubject}}
Hej,
Jeg har undersøgt mange efterskoler på sjælland og fyn med en ridelinje - dog er jeg endnu ikke afklaret.
Jeg vil høre om I kan anbefale, har erfaringer, kender til nogle efterskoler med heste som linjefag OG gerne med en hestelinje der har fokus på hestens anatomi/anatomisk ridning, fokus på hest og rytter som helhed, og et godt horsemanship? Jeg er Akademisk rytter - og vil hellere befinde mig i jordtræningsdelen end den traditionelle dressur. = Kan i anbefale nogle?
- Jeg overvejer Brøderup, hvad kender i til denne?
Kom gerne med erfaringer - gode som dårlige.
jan 2010
Følger: 191 Følgere: 186 Heste: 2 Emner: 281 Svar: 1.407
Jeg kommer til at have egen hest med; så kan jeg vel tage i stalden (det skal jeg vel også - pasning, mugning, fodring=) hverdag?
Hvordan er faciliteterne - og ligger skole og stald tæt på hinanden?
aug 2010
Følger: 9 Følgere: 7 Heste: 2 Emner: 92 Svar: 1.993
apr 2007
Følger: 55 Følgere: 53 Heste: 2 Emner: 2 Svar: 18
Jeg red i to ud af tre perioder da jeg selv valgt den første periode fra (som jeg også havde fået)
Men jeg synes altså slet ikke at det er rideskole undervisning. Eleverne bliver delt op efter niveau og ridelæren er super dygtig til at undervise alle i både spring og dressur.
Så vidt jeg husker havde alle med egen hest med også fået ridelinjen som valgfag og var super glade for det
Det er rigtigt at der ikke er meget hms og andre former for undervisning en spring og dressur da det ikke er det han underviser i.
Stalden ligger lige op ad skolen og fodring bliver delt op imellem eleverne så man ikke selv skal fodre og lukke på fold hver dag!
Jeg kan kun anbefale skolen!
okt 2012
Følger: 38 Følgere: 33 Heste: 3 Emner: 15 Svar: 349
Anbefal en efterskole (Brøderup)