1.094 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Regndækken? Regndækken?

I øjeblikket får vi jo meget store mængder vand, så mit spørgsmål er; hvornår begynder I andre at smide et regndækken på? Mine heste går alle på døgnfold. Hjemme hos mine forældre kan hestene gå ind i skure, men der hvor min sidste er opstaldet er der ikke rigtig noget ly for regnen. Så ville I vælge allerede nu at putte et regndækken på, eller venter I til senere på sommeren?

Det skal lige siges at jeg kun har ejet den ene hest i halvanden måned, så jeg ved ikke rigtig hvor meget vand han kan tåle, eller hvor pyldret han er, når det kommer til regn smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af køkkenarmatur 800 kr.
  • Haster! Silikone fuger på badeværelse 1.300 kr.
  • Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ophængning af lamper 600 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Regndækken?
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.680
    #1   13. aug 2014 Det er bare vand smiley

Jeg vil først smide regndækken på når feber for koldt uden (enten grundet kulde eller grundet klipning

• #2   13. aug 2014 Mine går på døgnfold, den ene en shetlænder og den anden en sportsaraber og de går begge uden dækken, de får først regndækken på når det bliver koldere smiley så længe de kan gå i læ er det fint smiley

• #3   13. aug 2014 Vil også foretrække at vente, og er normalt på ingen måde pyldret smiley Men der er bare intet læ overhovedet hvor de står. Derfor ville jeg lige andre ad smiley Men jeg venter, han krymper vel ikke smiley

• #4   13. aug 2014 Så længe det ikke regner i døgndrift og der stadig er 12+ grader om natten er jeg ikke så bekymret. Selvom der kommer nogle ordentlige skyl en gang i mellem, når de stadig at tørre.

• #5   13. aug 2014 Det er jo stadig varmt, så det ville blive som en sauna at tage det på nu smiley Jeg syndes du skal vente til efterår smiley

• #7   13. aug 2014 nej ingen dækken endnu, hvis hesten mangler ly for vandet, vender den enden mod regnen og holder hovedet lavt.

• #8   13. aug 2014 Jeg har givet dækken på, men min er lidt sart og han frøs. Men det er uden fyld.
    Han ligner en bamse så meget strittede pelsen. smiley
    De andre heste ser ikke ud til at være generet. smiley

• #9   13. aug 2014 Jeg har givet min på her de sidste par dage, da det har regnet rigtig meget og kun ca. 15 grader. De fleste heste kan sikkert godt gå uden, men min har haft lidt hoste for en uges tid siden også har jeg også oplevet, at han stod og røstede af kulde en dag, forbi han var blevet så kold af regnen smiley

• #10   13. aug 2014
    Tja min går med regndækken pt. :o)

Det har jeg det ganske glimerende med når jeg vågner om natten og det bare står ned i stænger og jeg ved hesten står uden for, uden mulighed for læ.

Hun er en forfrossen type. Jeg synes bare hun var sart i starten da jeg fik hende og forsøgte ikke at pylre, men når man gentagende gange oplever dyret fryser så begynder man at være på forkant med tingene.

• #11   13. aug 2014 Min har også regndækken på uden fyld, men min er også en frosenpind og jeg tager ingen chancer :)..

Kommentér på:
Regndækken?

Annonce