{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
655 visninger | Oprettet:

E-vitamin - hvornår begynder I? {{forumTopicSubject}}

Jeg har en skøn unghoppe på snart 3½ år, hun bliver redet et par gange i ugen, og ellers bliver der gået ture, eller longeret lidt.

Jeg købte til Landsskuet i Herning en spand med 1 kg E-vitamin fra Horselux, og fik af vide at det var godt at bruge til bl.a. ungheste i træning for at beskytte og opbygge musklerne.

De af jer der har brugt/bruger E-vitamin, hvornår begyndte I at give det til jeres heste/ponyer - både træningsmæssigt (hvor langt var hesten i sin træning), og aldersmæssigt - og hvad var jeres erfaringer med det?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  E-vitamin - hvornår begynder I?
  • #1   11. aug 2014 Jeg ville ikke personligt vælge at give e vitamin, jeg ville med en ung hest vælge at fodre med suregrow i stedet, for så er man helt 100 på hesten er dækket ind, især unge hest skal man være omhyggelige med fodring på, hvis jeg ellers skulle bruge noget tilskud, ville jeg vælge Equitop Myoplast - en dyr løsning min den bedste!

http://hhcare.dk/pi/Equitop_Myoplast_1_5_kg__1877_65.aspx

men jeg ville starte så hurtigt som muligt, og helst før tilridning, men det nu den sætter muskler, og senerne skal venne sig til at være ridehest!

• #2   11. aug 2014 Fra starten af deres træning, ville jeg give det.

• #3   11. aug 2014 Synes bare personen der solgte det sagde at man skulle bedømme det ud fra træningens intensitet, så det er lidt derfor jeg ikke ved hvornår hun skulle begynde med det.

Hun er pt. igang med at vænne sig til at der sidder en oppe på hende, som styrer hende, altså er hun igang med at forstå og lære signalerne.

• #4   12. aug 2014 Jeg siger også fra start. E hjælper med at afsyre og opbygge muskler, så fra det øjeblik hesten begynder at bruge sig, har den fordel af det.

Mængden afhænger til gengæld af intensitet, men jeg tænker at du giver det der hedder "vedligeholdelse", medmindre i er i meget hård træning. smiley

Kommentér på:
E-vitamin - hvornår begynder I?

Annonce