{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
607 visninger | Oprettet:

Rideustyrsbutik - undesøgelse: {{forumTopicSubject}}

Hvad ligger i vægt på når i handler rideudstyr:

* Stambutik:
Handler du kun samme sted? Hvis ja hvorfor? Er det grundet personalet, placering af butikken, priserne eller andet? (uddyb gerne, skriv gerne eksempler, og skriv gerne hvilke butikker du har god erfaring med)
* Online:
Handler du udelukkende på nettet? Hvorfor vælger du den løsning? Pris, nemt/hurtigt eller andet? Hvilke online butikker benytter du?

* Samme mærke:
Går du kun efter udstyr af samme mærke/fra samme fabrikant? Hvis ja, hvilken og hvorfor?
(Uddyb gerne hvad netop den fabrikant/mærke kan som du mener de andre ikke kan)

Går du i de butikker der ”lige ligger på din vej”, uanset hvor du befinder dig i landet?
* Pris:
Kører du efter tilbud? Hvis ja hvor langt er du så villig til at køre efter de nedsatte/billige varer?

* Kvalitet:
Køber du udelukkende produkter af høj kvalitet, og betaler gerne lidt ekstra for at det skal holde længere?

Hvis du vælger butik/køber udstyr ud fra andre kriterier så uddyb gerne hvorfor?

? På forhånd tak for en god tone og gode lærerige indlæg. (forhåbentlig info om butikker/steder vi ikke kendte til før dette indlæg)
Undersøgelsen er udelukkende for at se hvordan vi som mennesker handler/agerer og hvilke kriterier vi vælger ud fra ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rideustyrsbutik - undesøgelse:
  • #1   10. aug 2014 * Stambutik:
    Handler ikke KUN det samme sted, men har et sted jeg bedst kan lide at handle. En lille lokal rideudstyrsbutik, som kan skaffe stort set alt. Handler til tider også i en der er lidt større, men den ligger lidt længere væk, så der kommer jeg ikke så tit smiley

* Online:
    Som udgangspunkt handler jeg i fysiske butikker, men er der noget jeg ikke kan skaffe på øen, jamen så må jeg jo på nettet.

* Samme mærke:
    Nej det gør jeg ikke. Ligesom jeg heller ikke går efter en bestemt farve udstyr. Synes dog rigtig godt om Horseguards udstyr, synes det er pænt og af god kvalitet. Det holder kort sagt længe.

Ja det gør jeg. Jeg ELSKER at ose lidt i fremmede hestebutikker, og se hvad de har, for at se om der er et eller andet jeg ikke kan undvære.

* Pris:
    Jeg jagter bestemt ikke tilbud, men er der tilbud i min lokale butik - eller den anden der ligger lidt længere væk - så kører jeg da gerne af sted. Gider ikke køre langt for tilbud, kun hvis tingene er sat en del ned og der er noget bestemt jeg søger.

* Kvalitet:
    Jeg betaler gerne for kvalitet, men hvis jeg har en hest som fx konstant ødelægger grimer, så går jeg hellere ud og køber de der 5 for en 20'er, frem for at give fx 500 kr for en grime, så burde holde, men ikke gør det på min hest. Så jeg betaler gerne ekstra for kvalitet, men kun hvis det kan betale sig smiley

• #4   10. aug 2014 * Stambutik:
    Handler du kun samme sted? Hvis ja hvorfor? Er det grundet personalet, placering af butikken, priserne eller andet? (uddyb gerne, skriv gerne eksempler, og skriv gerne hvilke butikker du har god erfaring med)
    - Jeg handler mest på den lokale mølle(Vedsted Mølle) og i Horze Sydjylland. Jeg elsker at komme begge steder da der altid er god service at hente og lækre kvalitets mærker.

* Online:
    Handler du udelukkende på nettet? Hvorfor vælger du den løsning? Pris, nemt/hurtigt eller andet? Hvilke online butikker benytter du?
    - Jeg handler ikke udelukkende på nettet men gør det af og til hvis jeg falder over et godt tilbud eller har søgt efter en bestemt ting som jeg ikke kan få hos mine lokale butikker. Jeg er glad for online butikker som: Ryttersrideudstyr.dk, lundemoellen.dk og abrideudstyr.dk

* Samme mærke:
    Går du kun efter udstyr af samme mærke/fra samme fabrikant? Hvis ja, hvilken og hvorfor?
    (Uddyb gerne hvad netop den fabrikant/mærke kan som du mener de andre ikke kan)
    - Jeg går ikke udelukkende efter det samme mærke, men har da nogle specifikke mærker jeg er meget glade for.

Går du i de butikker der ”lige ligger på din vej”, uanset hvor du befinder dig i landet?
    - Hvis jeg er et sted hvor jeg kender nogle gode butikker(evt fra deres webshop) kan jeg godt finde på at tage ind og kigge hvis jeg alligevel er i nærheden.

* Pris:
    Kører du efter tilbud? Hvis ja hvor langt er du så villig til at køre efter de nedsatte/billige varer?
    - Kun hvis det er inde for en radius på 30 km ellers foretrækker jeg at bruge en webshop.

* Kvalitet:
    Køber du udelukkende produkter af høj kvalitet, og betaler gerne lidt ekstra for at det skal holde længere?
    Ja jeg betaler gerne lidt ekstra for et godt kvalitets produkt, hvis jeg har pengene. smiley

• #5   10. aug 2014 * Stambutik:
    Handler du kun samme sted?
    nej det gør jeg ikke for butikkerne i mit område har ikke det jeg vil have (jeg har nogle sjove ideer) og når jeg vil have noget skal jeg ofte ''hele'' landet rundt for at finde det helt rigtige

men jeg ville ønske at det kunne have været 1 sted jeg kunne finde alle ting
    1 fordi det er nemmere end at rende hele landet rundt
    2 fordi jeg kender 1 butik med den bedste servise
    3 fordi den er bedst placeret
    4 priserne er ofte også billigere eller samme pris som alle de andre butikker og hvis ikke så er jeg også lidt ligeglad for man går altid ud fra butikken med et smil om man har købt noget eller ej for man får altid en god snak med Jytte smiley

jyttes rideudstyr butikken jeg ville ønske kunne skaffe alt til mig og jeg vil gerne smide ekstra penge i det smiley

* Online:
    Handler du udelukkende på nettet?
    jeg handler SJÆLDENT på nettet jeg tror jeg har handlet 5 gange på nettet hvor jeg har købt hverdagstøj / ting og der har kun været 1 gang hvor der ikke har været problemer men det er nok også kun fordi det ikke var ting som skulle have en bestemt størrelse er sikker på hvis jeg skulle have haft en ting med en bestemt størrelse så skulle jeg sende den tilbage igen smiley

Hvorfor vælger du den løsning?
    hvis jeg endelig handler på nettet så er det kun fordi jeg ved virkelig ikke hvor jeg skal finde samme vare i en fysisk butik

Hvilke online butikker benytter du?
    EMP shop (hverdags tøj)

* Samme mærke:
    Går du kun efter udstyr af samme mærke/fra samme fabrikant?

nej det gør jeg ikke for med alle mine særheder så er det ikke til at finde alle de ting jeg skal have i et mærke (ville ønske men tror seriøst ikke at kingsland eller rbh eller catago mærker generelt også laver stald produkter som koste og trillebør og vandspand i en Lyserød farve samtidig med at de laver underlag og bangager i lyserød samtidig med at de laver strigle udstyr i ''min'' farve

så når jeg finder den rigtige farve (og ikke mindst pasform) så er det med at købe det om det er catago eller kingsland det er jeg ligeglad med

hvis der er tid til det så ja for jeg skal lige kigge om butikken har det udstyr jeg vil have eller ikke vidste jeg ville have

* Pris:
    Kører du efter tilbud?
    ja det gør jeg men planlægger det så vi kan tage til butikken men bagefter kan vi så lige gøre noget andet som vi også skal nå så vi ikke kun køre håbløst efter tilbud

Hvis ja hvor langt er du så villig til at køre efter de nedsatte/billige varer?

det kommer an på udsalget hvis det fx er 90 procent og lige som tika udsalg så kunne jeg sagtens køre rigtig langt for at kigge på tilbud hmm omkring en 100 kilometer

men hvis det ''kun'' er 10 procent tilbud som alle butikker har et par gange i året så ville jeg kun komme der hvis det ikke er en betydelig omvej (ca en 5-7 kilometer på omvej)

* Kvalitet:

nej det gør jeg ikke jeg køber efter pasform og udseene og om det er en god pris i forhold til kvaliteten

en dårlig kvalitet kan sagtens sidde godt /virke fint men jeg vil ikke give en million for det

men jeg vil gerne give lidt mere hvis det sidder lige så godt eller bedre og holder længere

håber det hjælper smiley

Kommentér på:
Rideustyrsbutik - undesøgelse:

Annonce