Enghøjs ponyclub, hvordan var det da i var der? :) {{forumTopicSubject}}
Jeg var der i uge 31, her er min lille "anmeldelse" men hvad syntes i om ridelejren?
- Hestene: Meget originale rideskole ponyer- og heste :), der var mange af dem der sparkede og bed, men ingen af dem stak af eller noget., Så søde heste (de var faktisk ok. til at mix'e hest og rytter sammen.
- Undervisningen: De delte eleverne op i 6 hold (1 nede, 1 oppe, 2 nede, 2 oppe, 3 nede og 3 oppe) deres undervisning er dog ligemeget hvad cirka til nogen der har redet i 2 år og under. Jeg har redet i 6 år så jeg blev lidt skuffet over undervisningen
- Hjælperne: De er meget dovne, men de fleste er søde
- Maden: Ehhhmmm... Bare lad være med at spise syltetøj og ketchup så skal du nok overleve
- Værelserne: Er mega hyggelige :), man er cirka 9 på hvert værelse og der er mange aktiviteter sammen med ens værelseskammerater så dem får man det hurtigt sjovt med. Det var dog liiidt svært at gå i bad for man kunne ikke låse ind til badeværelset xD
- Regler: De var ret fair- "gå i seng kl. 21:30", "morgenmad kl. 8" også var det STRENGT forbudt at træde på deres blomster eller hive i deres græs X)
Men en ok ridelejr, man skal komme der mere for hyggens skyld og ikke undervisningen... eller madens skyld!
De er virkelig søde mod deres heste
okt 2011
Følger: 29 Følgere: 27 Heste: 3 Emner: 30 Svar: 70
aug 2013
Følger: 19 Følgere: 19 Heste: 5 Emner: 21 Svar: 47
jan 2014
Følger: 10 Følgere: 7 Svar: 11
Enghøjs ponyclub, hvordan var det da i var der? :)