{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.021 visninger | Oprettet:

Mening om Catago dressur gamacher {{forumTopicSubject}}

Hej alle på HG!

Jeg har snart fødselsdag og er i gang med at skrive en ønskeseddel.

Jeg har set det nye sæt som Catago har lavet med underlag, klokker og dressur gamacher.Jeg er helt vild med den farve! Sådan en lidt mørk turkis. Så er der gamacherne i sættet. Nu har jeg været herinde og se nogle andre emner om dressur gamacher hvor en hel del siger at RBH er bedst.

Men er der nogen som har nogle erfaringer med Catago dressur gamacher? Og er de ligeså gode som RBH?

Og så også lige noget andet. Min pony er en araber og har ret tynde ben. Ville måske tro at de ser lidt klumsede og store ud på ham? Eller hvad?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mening om Catago dressur gamacher
  • #1   1. aug 2014 købte for nogle år siden catago dressur gamascher... de skulle efter producenten være produceret i et meget slidstærkt materiale.. Men allerede efter en uge, var der slidt huller på mine smiley

• #2   1. aug 2014 Jeg kan ikke sammenligne med RBH men har to sæt Catago, et af den nye model og et af den gamle.
    Jeg synes pasformen har været super fin og de blev siddende hvor det skulle på trods af mudder, vand osv. - Jeg har også brugt dem som foldgamacher.
    Dog synes jeg at den nye model bliver hurtigere slidt i stoffet hvis man har en hest som stryger. Ellers kan jeg ikke umiddelbart udsætte noget på gamacherne smiley

• #3   1. aug 2014 kender ikke lige catagos gamacher, men har tit brugt catago, syntes det er et okay produkt.

dog har jeg oplevet de klokker og bandager jeg tidligere har købt, har skullet syes efter da hæftningen i sygingen ikke har været god nok.. men der ud over elsker jeg catago, og når først sygingen lige er blevet hæftet, så holder det RIGTIG godt syntes jeg..

det sæt du snakker om.. WOW det er så fedt et sæt.. jeg elsker den farve, ønsker mig det sæt rigtig meget, der findes også fleece tæppe i samme farve

• #4   1. aug 2014 Sådan en slags gamache bliver hurtigt slidt op, hvis man har en hest der slår bene sammen hele tiden, uanset om det er Catago eller RBH. Men umildbart synes jeg at Catago gamacherne er mere slid stærke end dem fra RBH. smiley

• #6   1. aug 2014 Min havde et par catago gamacher på 4 gange og så var der slidt hul på både gamacher og hest - jeg er ikke stor fan smiley
    Men det kommer vel også an på hesten

• #7   1. aug 2014 jeg købte et par catago gamacher, da jeg fik hest. De holdte i de 10 måneder, jeg havde hesten, og der er ingen huller. Jeg er yderst tilfreds, og de har altid siddet som de skulle og passet perfekt til min dreng smiley

• #8   1. aug 2014 Jeg har haft mine catago dressur gamacher i to år og har efterhånden brugt dem en hel del gange, og der er endnu ikke noget slid. Jeg er rigtig glad for mine smiley

• #9   1. aug 2014 har haft mine i 3-4 år og selvfølgelig er der slid og lidt huller men intet kriminelt og der går da lige et stykke tid endnu før de skal skiftes ud. smiley

• #10   1. aug 2014 Jeg købte et sæt cartago dressur gamacher til min hest. De holde i 4 måneder, så var de slidt helt i stykker. Man kunne allerede se brugsspor/ slid efter få gange. De sad ellers rigtig godt.

Nu har jeg så købt et sæt rbh i cordura modellen, da den skulle være god til heste der stryger benene en smule. Har haft dem en måned nu, og er fuldt ud tilfreds, der er mindre slid på dem, end der var på cartago gamacherne. Jeg fik afvide i butikken, at rbh er bedre i kvaliteten, men det var også dem der først kom ud med den type gamache.

• #11   3. aug 2014 Tak for gode svar indtil videre smiley
    Min slår ikke rigtig benene sammen.

Men tror i de vil se klodsede/ store ud på ham? For han har nemlig ret tynde ben.

Kommentér på:
Mening om Catago dressur gamacher

Annonce