{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
909 visninger | Oprettet:

"Halt"pony dyrlæge på ferie {{forumTopicSubject}}

Først vil jeg gerne starte med at dyrlæge har tilset hesten og aftale er lavet med dyrlæge!
Jeg står med en pony som var stok halt på 2 ben til nu at være uren i trav stadig på begge ben, da vi opdager hun er halt på forbenet tilser dyrlæge dette og løsner hende i skulder og hals og dette skal så have 3 uger, 3 dage efter er hun stok halt på modsatte bagben, kontakter dyrlæge som desværre ikke kan nå hende inden hun går på ferie, men aftaler at ringe til den lokale dyrlæge, dette var desværre yderst utilfredsstillende, og dyrlægen kunne ikke se hesten var halt før den kom i longe og var derudover bange for hende, vi får så udleveret smertestillende til 4 dage og hvis ikke det var bedre kunne jeg kontakte dem igen, vi når til 5 dag og det ser lidt bedre ud, ringer til min veninde som laver equine toch og hun får en behandling, dette har hjulpet uden tvivl, men ikke nok syntes jeg. Desværre holder min dyrlæge stadig ferie og det er ikke bare lige at tilkalde en ny da hun er hysterisk omkring dyrlæger, de færreste får lov at komme til hende.
Jeg har overvejet at få noget alternativ ud til hende, men vil helst heller ikke blande for mange ind i det da dyrlægen er uddannet fys også.
Hun fungere egentligt fint på folden og virker glad og tilfreds når jeg kommer, men noget er der jo selvfølgelig galt.
Hvad havde i gjort ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "Halt"pony dyrlæge på ferie
Kommentér på:
"Halt"pony dyrlæge på ferie

Annonce